• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka LG OLED C1 48" 4K Ultra HD OLED

MKU

Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
11
2022 tulee sitten 42" tuumainen oledi LG:ltä missä parempi ppi pc käyttöön.
Tämä tieto tuli hyvään aikaan, jarrutellaan siis vielä tämän ostamista tässä vaiheessa. Tämäkin on ilmeisesti ihan kelpo näyttö pc:lle, mutta nyt kannattaa odotella uuden mallin saapumista, näkee sitten miten hinnat kehittyvät.
 
Liittynyt
18.12.2021
Viestejä
5
Voi olla, että tammikuun alussa järjestettävän CESin jälkeen on jo parempi käsitys tulevasta tarjonnasta. Eli ei tarvitse kovin kauan odotella.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 786


Varsin houkutteleva laitos. Suurin jarru on Displayportin puuttuminen, eli HDMI 2.1 on vaatimus jos haluaa 120Hz.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.09.2020
Viestejä
41
Kiinnostavaa, vaikuttaa olevan jo aika lähellä kuvaputkien liiketerävyyttä. Ei varmaan montaa mallisukupolvea tarvi enää odottaa, että ero on niin mitätön, jotta voisi todelliseksi CRT:n korvaajaksi kelvata mulle. Ainakin jos hinnat on tuota tasoa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 041
Kiinnostavaa, vaikuttaa olevan jo aika lähellä kuvaputkien liiketerävyyttä. Ei varmaan montaa mallisukupolvea tarvi enää odottaa, että ero on niin mitätön, jotta voisi todelliseksi CRT:n korvaajaksi kelvata mulle. Ainakin jos hinnat on tuota tasoa.
Ihan mielenkiinnosta trollaus sivuuttaen: onko sulla 48" tai suurempi CRT?
 
Liittynyt
06.09.2020
Viestejä
41
Ihan mielenkiinnosta trollaus sivuuttaen: onko sulla 48" tai suurempi CRT?
3 kappaletta 21" trinitron tietokoneputkea on mulla, ei niitä tietokonemonitoreina koskaan paljon suurempana valmistettukaan. Vaikea löytää kyllä hyviä putkia enää nykyään. 48" on tietokoneen pelinäytöksi kyllä liian iso. Ja puhun siis näistä nyt tietokonemonitoreina, ennenkuin joku tulee tarkentamaan, että tämä LG on TV, ja takaprojisioina CRT telkkareitakin nimenomaan tehtiin isompiakin, mutta niissä on vaan tekniikan huonoimmat ominaisuudet, eikä ne siksi monia kiinnosta.
 

Pelle Ethanol

Team R&T
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
216
3 kappaletta 21" trinitron tietokoneputkea on mulla, ei niitä tietokonemonitoreina koskaan paljon suurempana valmistettukaan. Vaikea löytää kyllä hyviä putkia enää nykyään. 48" on tietokoneen pelinäytöksi kyllä liian iso. Ja puhun siis näistä nyt tietokonemonitoreina, ennenkuin joku tulee tarkentamaan, että tämä LG on TV, ja takaprojisioina CRT telkkareitakin nimenomaan tehtiin isompiakin, mutta niissä on vaan tekniikan huonoimmat ominaisuudet, eikä ne siksi monia kiinnosta.
En koe kyllä että 48" olisi liian iso, katselen tätä C1 noin 80 cm:n päästä.
 
Liittynyt
06.09.2020
Viestejä
41
En koe kyllä että 48" olisi liian iso, katselen tätä C1 noin 80 cm:n päästä.
Kiitos näkemyksestäsi. Ehkä kun C2 tulee olemaan jo 42" koossakin saatavilla, niin ainakaan liikaa kokoa ei tarvitse näissä minun enää sitten epäröidä. Vieläkun variable refreshrate tulisi näihin samaan aikaan käytettäväksi black frame insertionin kanssa, niin ois riittävät ominaisuudet mulle tuossa hintaluokassa.
 

Pelle Ethanol

Team R&T
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
216
Kiitos näkemyksestäsi. Ehkä kun C2 tulee olemaan jo 42" koossakin saatavilla, niin ainakaan liikaa kokoa ei tarvitse näissä minun enää sitten epäröidä. Vieläkun variable refreshrate tulisi näihin samaan aikaan käytettäväksi black frame insertionin kanssa, niin ois riittävät ominaisuudet mulle tuossa hintaluokassa.
Juu, 42" olisi varmaan oikein hyvä ja sen olisin ottanut varmastikkin jos olisi silloin ollut saatavilla. Mutta en koe kyllä liian suureksi. Pelit kyllä aika messeviä kokemuksia tällä. Samoin esim. 3D mallinnuksessa iloa koosta ja resoluutiosta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 766
Viestejä
4 278 830
Jäsenet
71 530
Uusin jäsen
NYK013

Hinta.fi

Ylös Bottom