LG:n soundbarien subwoofer lakkaa toimimasta

Liittynyt
26.03.2023
Viestejä
8
Onko muilla LG:n soundbarin omistajilla subwoofer mystisesti lakannut toimimasta? Ongelma vaikuttaa olevan todella yleinen:



Ei kiinnostaisi maksaa korjauksesta, jos tosiaan automaattinen firmispäivitys näitä laittaa mykäksi. Takuu ehti mulla mennä umpeen huhtikuussa.
 

jjs

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
361
Joo sama vika SN7Y:n kanssa. Käytin huollossa, toimi pari käyttökertaa ja taas subbari mykkä. Nyt en ole jaksanu repiä irti, takuuta vielä jäljellä, pitäisi jossian kohtaa viedä uudestaan.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 770
LG:n asiakaspalvelu ei ainakaan ottanut tuohon ohjelmistoasiaan mitään kantaa kun kyselin. Sanoivat vain, että takuuajan umpeuduttua ei takuuhuoltoa voi enää järjestää.
Menee virhevastuun piikkiin. Tuotteen kestettävä enemmän, kuin vuoden. Uudestaan vaan yhteyttä LG:n aspaan tms. ja mainitse virhevastuusta, jos vielä kinaavat asiasta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 427
Kyllä, porukoilla on LG:n Sound Bar, jossa langaton subwoofer. Se meni rikki, korjattiin takuuseen, kesti 2kk ja uudestaan rikki. En kyllä jaksa samaan rumbaan uudestaan enää lähteä ja takuukin on loppu. Eikä mun vanhemmat huomaa eroa ilman subbaria kuitenkaan, niin olkoot. Tarinan opetus on, että ei kannata ostaa LG:tä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 197
Tarinan opetus on, että ei kannata ostaa LG:tä.
Yhden ko. merkin laitteen kanssa ongelma, ja samantien tuomitaan koko LG?
En omista itse yhtäkään ko merkin laitetta, mutta lähtökohtaisesti on mielenkiintoinen kanta. Mutta jokainen päättää toki ihan itse :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 141
Yhden ko. merkin laitteen kanssa ongelma, ja samantien tuomitaan koko LG?
En omista itse yhtäkään ko merkin laitetta, mutta lähtökohtaisesti on mielenkiintoinen kanta. Mutta jokainen päättää toki ihan itse :)
Ei ikinä mersua koska yläpallonivelen se ja se... ei ikinä tojotaa koska pakoputken se ja se... ei ikinä skodaa koska se ja se...

Käy mihin tahansa asiaan. Aina löytyy joku jolla on ollut huono kokemus asiasta X joten EI IKINÄ enää sen merkin tuotteita. :cool:
 
Liittynyt
26.03.2023
Viestejä
8
Jos jotain kiinnostaa, niin täällä ohjeet ongelman korjaamiseen:




Ei oo rakettitiedettä, jos vähänkään ymmärtää firmisten päälle. Näillä ohjeilla ei tarvitse edes ymmärtää.

Mä en jaksa kiikuttaa tota halpislaitetta huoltoon jatkuvasti, kun eivät huollosta edes vaivautuneet vastaamaan. Täytyis tutkia koittaako tämä laite ottaa yhteyttä päivitystä varten ja blokata se, jos ongelma uusii. Tai sitten firmis vaan korruptoi itse itsensä. Jos vaan järkeviä vaihtoehtoja löytyy, niin jatkossa on LG boikotissa. Tässä pitäis olla takaisinvetokampanja, jos tuo firmiksen hajoaminen ei olisi tarkoituksellista. Samaa toimintaa, mistä eräs omena-logosta tunnistettava firma on jäänyt kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2019
Viestejä
64
Jos jotain kiinnostaa, niin täällä ohjeet ongelman korjaamiseen:




Ei oo rakettitiedettä, jos vähänkään ymmärtää firmisten päälle. Näillä ohjeilla ei tarvitse edes ymmärtää.

Mä en jaksa kiikuttaa tota halpislaitetta huoltoon jatkuvasti, kun eivät huollosta edes vaivautuneet vastaamaan. Täytyis tutkia koittaako tämä laite ottaa yhteyttä päivitystä varten ja blokata se, jos ongelma uusii. Tai sitten firmis vaan korruptoi itse itsensä. Jos vaan järkeviä vaihtoehtoja löytyy, niin jatkossa on LG boikotissa. Tässä pitäis olla takaisinvetokampanja, jos tuo firmiksen hajoaminen ei olisi tarkoituksellista. Samaa toimintaa, mistä eräs omena-logosta tunnistettava firma on jäänyt kiinni.
Just tänään taas yhden LG: subbarin korjasin tuolla metodilla
 
Liittynyt
26.12.2023
Viestejä
1
Alfonson - Saisitko otettua yhden LGn subwooferin SPN8-W korjaukseen? Taitaa olla sama vika…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 156
Viestejä
4 209 970
Jäsenet
71 022
Uusin jäsen
Slerbbaliini

Hinta.fi

Ylös Bottom