• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka LG C4 55"

En tiedä ajattelenko jotenkin vinoon mutta minun mielestä olisi hullua tilata saksasta töllö ja sitten huomata että siinä on kuollut pikseli tai pari. Ehkä sen saa palautettua mutta varmaan jonkinlainen rupeama siinäkin?
Eihän nuo 55":t paketissaan mahdu toisaalta kaikkien henkilöautohinkaan, joten asiassa on puolensa. Tuli taannoisina vuosina kerran palautettua heti pihalta Giganttiin kun näin kävi.

En tiedä ajattelenko jotenkin vinoon mutta minun mielestä olisi hullua tilata saksasta töllö ja sitten huomata että siinä on kuollut pikseli tai pari. Ehkä sen saa palautettua mutta varmaan jonkinlainen rupeama siinäkin?
Oman Samsung Frame telkkarin tilasin myös saksan amazonista, 50% halvempi kuin Suomessa oli silloin. Telkkareissa muutenkaan harvemmin on kuolleita, tai ainakaan itselleni ei ole koskaan tullut vastaan kun taas tietokoneiden näytöissä yleisempää.

Ei kai siinä sen suurempi vaiva kuin mistään muualtakaan? Ei ole mitään velvollisuutta kaupan tehdä palautusta kotiovelta noudolla, joten itse sen saa postiin kiikuttaa. :hmm:

Mulla oli olikohan 2016 parhaimpiin LCD-pelitelevisioihin kuuluvassa pitkä kuolleiden pikseleiden rivi, mutta onhan tuosta jo aikaa. Enkä siltikään jaksanut palauttaa.
2016 vuoden malli siis vuonna 2017.
Niihin kun kuului ominaisuutena myös paneelin irtoaminen kotelosta ja muuta mukavaa, joka siinäkin oli myös, kera tavanomaisen ja tuossa irtoavassa reunassa suuremman valovuodon, niin siinä ei muutama kuollut pikseli niin paljon paina. Samsungin laatua. Ai niin, sama tv heitti myös pelatessa välillä minuutin välein mustaa ruutua. Tämäkin oli ihan tavanomainen ominaisuus. Onneksi tuosta ollaan tultu vähän ylöspäin.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom