Levy kuoli ja myöskin siinä oleva epic games launcher

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
Elikkä mulla kuoli vanha seagate 1TB levy eilen ja mulla oli siihen asennettuna tuo epic launcheri ja pelejä sieltä epic storesta. Nyt en kuitenkaan voi asentaa sitä uusiksi kun se valittaa että "invalid drive H:" ja samoten kun koittaa poistaa sitä sovellusta windowssista niin sama ilmoitus.

Joten miten saisin windowssin ymmärtämään että ei ole enää H: asemaa eikä siellä olevaa ohjelmaa? Olen taistellut jo 5 sähköpostia epicin tuen kanssa mutta ne eivät oikeen tajua kun kirjoittelevat vaan että fortnite toimii missä vaan pc:ssä ja konsolissa kun käytät omia tunnareita. Ja seuraava viesti oli että voit asentaa sen launcherin ihan mihin levylle haluat vaikka kuinka seikkaperäisesti olen ongelmaa heille selvittänyt. Tiedän että win uudelleen asennuksella sais ainakin tämän ongelman pois mutta ei nyt kiihottais sekään tämän takia.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
105
edit: Ei kannata olla räbässä samaan aikaan kun selailee muita alueita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
Eipä toiminut tuo. Tein kuten ohjeessa ja silti tuo paska on ohjelma listassa. Boottasin koneenkin varmuudeksi välissä. eli deletoin noi molemmat arvot eikä vaikutusta. Ja nyt bootin jälkeen ei löydy tuolta uninstall reg kansiosta mitää epicciin liittyvää mutta silti kummittelee tuolla ja ei anna uninstallia.

  1. Each key under Uninstall represents a program that appears in Add/Remove Programs. To determine which program that each key represents, click the key, and then view the following values:
    DisplayName - the value data for the DisplayName key is the name that is listed in Add/Remove Programs

    -and-

    UninstallString - the value data for the UninstallString key is the program that is used to uninstall the program
  2. After you identify the registry key that represents the program that is still in Add/Remove Programs, right-click the key, and then click Delete.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
Tai näköjään löytyy vielä tämä rääpe. Pitäisikö tuosta vielä deletoida joku string?
epic regedit.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
No oon hankkimassa huomenna uutta ryzen 3000 sarjan prosua niin varmaan vedän sitten windowssin uusiksi samalla niin varmasti poistuu tämä ongelma mutta oisi ollut kyllä kiva selvittää tämä. Katsotaan mitä epicin tuki seuraavaksi minulle vastaa kun laitoin mailia että olen tämänkin rekisteri muutoksen jo tehnyt.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
509
Siis jokainen "registry key" eli alikansio tuossa Uninstall-kansion alla vastaa yhtä asennettua ohjelmaa. Jos tuo "{66C5838F-...}" on se jonka haluat poistaa (niin kuin näyttää tuon Publisher-arvon perusteella), silloin on syytä poistaa koko tuo "kansio" (= registry key) stringeineen päivineen.

Näyttää siltä että tähän mennessä olet poistanut pelkästään DisplayName ja UninstallString-arvot tuosta kansiosta: tuo Microsoftin linkin ohje kehottaa käyttämään niitä oikean poistettavan kansion tunnistamiseen, ja sitten poistamaan koko kansion.

Eli tässä tapauksessa koko tuo "{66C5838F-..."-alkuinen kansio on syytä poistaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 728
Siis jokainen "registry key" eli alikansio tuossa Uninstall-kansion alla vastaa yhtä asennettua ohjelmaa. Jos tuo "{66C5838F-...}" on se jonka haluat poistaa (niin kuin näyttää tuon Publisher-arvon perusteella), silloin on syytä poistaa koko tuo "kansio" (= registry key) stringeineen päivineen.

Näyttää siltä että tähän mennessä olet poistanut pelkästään DisplayName ja UninstallString-arvot tuosta kansiosta: tuo Microsoftin linkin ohje kehottaa käyttämään niitä oikean poistettavan kansion tunnistamiseen, ja sitten poistamaan koko kansion.

Eli tässä tapauksessa koko tuo "{66C5838F-..."-alkuinen kansio on syytä poistaa.
Kokeilen tätä vielä. Kun tein "vahingossa" ensin niin että poistin juuri tuon koko {66C5838F-... kansion ja silti ei poistunut. Sen jälkeen palautin backupista vanhan säätämättömän ja tein siihen nuo DisplayName ja UninstallString-arvojen poistot.
Eli nyt kun nuo kaksi on poistettu niin nyt poistan sen koko avaimen ja kaikki aliavaimet regeditillä.

Ja niin tein ja vieläkin se kakkanen näkyy. Nyt regeditillä ei näy koko arvoa ja muuta epicciin liittyvää ei löydy tuolta kansiosta. ??
Kokeilen vielä bootata.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 236
Viestejä
4 232 398
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom