Myydään Lenovo ThinkPad X250 & T460s [Turku]

izvest

Tukijäsen
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
188
Myytävä tuote: Lenovo ThinkPad X250 (i5 / 8g RAM / 256g SSD)
Hinta: 130e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Taitonetti, 2019(?)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti ehkä jossain, mutta takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa: Perustason ThinkPad-läppäri, soveltuu vaikka kouluhommiin tai netin selailuun. Pientä peruskulumaa ulkokuorissa, mutta ihan toimiva vehje. Akun kestosta ei täyttä varmuutta kun ei ole ollut itsellä aktiivikäytössä pariin vuoteen (varmaan 1-2h luokkaa), mutta tähän saa ulkoisen tarvikeakun hankittua tarvittaessa pidentämään akunkestoa. Koneessa muistaakseni Windows 10/11 Pro lisenssi sisäänrakennettuna, itse olen käyttänyt Linux-koneena. Mukaan Lenovon SlimTip-laturi.

Myytävä tuote: Lenovo ThinkPad T460s (i7 / 12g RAM / 256g SSD / 1440p IPS näyttö)
Hinta: 220e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com, 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti ehkä jossain, mutta takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa: Vähän paremmin varustettu ThinkPadi, joka soveltuu vaikka kouluhommiin, median kuluttamiseen tai kevyeen koodailuun. Pientä peruskulumaa ulkokuorissa, mutta ihan toimiva vehje. Akun kesto muistaakseni reilun tunnin luokkaa, itse käyttänyt pääasiassa piuhan päässä kotikoneena. Koneessa muistaakseni Windows 10/11 Pro lisenssi sisäänrakennettuna, itse olen käyttänyt Linux-koneena. Taitaa olla myös SmartCard lukija ja 4g modeemi koneessa, mutta niiden toimivuutta en ole itse koskaan testannut. Mukaan Lenovon SlimTip-laturi.


Sijainti: Turku
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, Tilisiirto


Kuva: Otan tarvittaessa
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjut
253 945
Viestejä
4 414 125
Jäsenet
73 272
Uusin jäsen
Matiasbbs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom