Lenovo ideapad 5 läppärin saranan hajoaminen

Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
3
Aamulla kun avasin läppärin kannen niin kuului narahdus ja räsähdys ja näytön sarana pamahti pois paikoiltaan. Tää on karvan alle vuoden vanha vehje ja laitoin tuossa jo aamulla Lenovolle viesti koskien takuuhuoltoa. Sieltä tulikin nopeasti vastaus ja sain jo shipping labelin jolla koneen voi lähettää Saksaan tutkittavaksi/huoltoon. Tätä vikaa kun tutkin niin aika nopeasti kävi ilmi että tämä taitaa olla melko yleinen vika ja vaikuttaa minun silmiini tyyppi-/suunnitteluvirheeltä. Lenovon sivuilta löytyy piiiiitkä ketju viestejä josta löytyy vastaavia tapauksia kuin minun. Ketjussa käy hyvin ilmi että Lenovo yrittää venkoilla pois korjausvastuusta, jopa takuuajan puitteissa. Näin maallikkona sanoisin tämä vaikuttaa tyyppivialta ja pitäisi mennä korjaukseen EU alueella jopa takuuajan ulkopuolella.
Mä haluaisin usko että Lenovo hoitaa tän takuuna ilman ongelmia, mutta kiinnostaisi tietää onko täällä ihmisiä joilla on koneessa ollut tämä sama vika? Miten sujui huolto?
Ja yleisesti kiinnostaisi tietää kuinka yleinen ongelma tämä on näissä malleissa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Meillä oli töissä paljon thinkpadeja, useimmiten meni saranan rikkoutuminen takuuseen. Tosin kovin hyvin sitä ei voi verrata kuluttajapuoleen.

Lenovolla palvellaan varmasti yritysasiakkaita paremmin.
Jouduin itsekin ostamaan Ideapadin, kun vanha kone hajosi, joten saa nähdä mitä laatua sanka on.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 691
Viestejä
4 208 820
Jäsenet
70 938
Uusin jäsen
leijska

Hinta.fi

Ylös Bottom