Legendaarinen CV, jossa uskonnolliseksi vakaumukseksi mainittu "ateismi" ja paljon muuta

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Onko kenelläkään linkki tähän ilmeisesti 2000-luvun alussa ilmaantuneeseen CV:hen? En valitettavasti osaa antaa muita tuntomerkkejä, muistan vain, että mukana oli pitkät tuttavalliset selostukset.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 159
Oliko tämä se yksi insinööri? Nimeä en muista, mutta sekaisin oli kuin käkikello.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Toisten forum käyttäjen utelu on kielettyä jos ei sitten kerro vapaaehtoisesti. Hieman olen utelias kuitenkin miksi kukaan nyt CV: sen laittaisi? En ole koskaan laittanut CV:hen mitään sellaista tietoa.

En minä usko että työnantajat palkkaa sen mukaan jos on kristitty, ateisti, musliimi tai muu uskonto. Puhumattakaan kuinka tarkasti sitten sen kirjoittaa esim. katoollinen kirkko kristitty.

Noh sehän oli vain minun palaute. Jos muut käyttäjät foorumissa haluaa kirjoittaa CV:seen uskollinen vakaamus niin se on heidän asiansa.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 159
Meniköhän tämä vastaus nyt hiukan aiheen vierestä?
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Oletan, että kirjoittaja on itse laittanut CV:n nettiin.

Alunperin löysin linkin Murosta CV-ketjusta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
348
Tätä tuli kanssa joskus etittyäjos nyt sama CV mielessä, mutta ei löytynyt.

Kaikennäköistähän siinä kerrottiin. Tietokoneen kasailusta siinä taisi olla ja sitä, että auttaa vanhempiaan ja kaikennäköistä.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 159
Yritin raapia pääkoppaani, mutta en löytänyt sotä Googlella. Kaverihan oli suunnilleen NASA:n kaikkien alojen erityisasiantuntija, vakoojien kohde, supersankari ja silmittömän pedantti. Jonkinlainen avohoidon tason esimerkki, valitettavasti siis.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 258
Tosin nykylakien ja asetusten mukaan tuon CV:n tekijä voi pyytää palvelua poistamaan linkit ja materiaalin eri nettipalveluista, jos vain ko palvelu sattuu olemaan EU:n alueella, koska kyseinen CV on henkilötietoa (Yhdistettävissä tiettyyn henkilöön.)

Esim jos joku postaisi tähän threadiin ko CV:n tai linkin, niin sen voisi pyytää poistettavaksi.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 211
Viestejä
4 330 647
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom