Leffakone, täysin riisuttu

Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
Hei

Tarkoitus olisi ostaa mahdollisimman halpa tietokone elokuvien katseluun. Koneen tulen liittämään videotykkiin HDMI-piuhalla. Minulla on olemassa torni, toki ongelma on se etten ole itse koskaan kasannut konetta.
SSD-kova nopeuden takia pitäisi olla. Koneelta ei vaadita muuta kuin hyvää elokuvan toistoa videotykin / tv:n kautta.

Kiitos jo etukäteen!
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
Kiitos vastauksesta.

Videotykki on mallia EPSON EH-TW6000W
Langaton FullHD tykki.

Tarkkuus Full HD 1080p, 1920 x 1080, 16:9

Äänentoisto järjestelmän vahvistimena on Denonin AVR-1311

Kaiuttimia 5kpl Q acuastics 2010i sarjaa, suppari yamaha ns-sw050.

Tässä kävi niin et vuosi takaperin ostin halvan tornin käytettynä sen enempää asiaa tutkimatta. Se ei enää käynnistynyt sanotaan 3kk sitten. No hain ns. Pääkoneen ja viritin sen tuohon. Nyt aloin tutkimaan niin prossun tuuletin on tipahtanut irti ja varmaan vahingoittanut prossua. Aattelin et Ostan uuden prossun mutta tässä on am3b socket ja sille voi olla turha enää prossua ostaa? Emolevy on asrock 979DE3/u3s3.
Jotenkin ihmettelen tuota kiinnitystä miten se on pysynyt siellä tuonkaan aikaa.

Taidan ostaa tuollaisen satasen koneen jos sitä pärjään
 

Liitteet

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Mulla on android boksi dvb-t2 virittimellä. Voi kytkeä tykkiin tai telkkuun. Toistaa kaikki videoformaatit mitä olen muistitikulta syöttänyt. Mukana kaukosäädin. Toki hiiren ja näppiksenkin voi laitta. Hintaluokka 100€

 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
Mulla on android boksi dvb-t2 virittimellä. Voi kytkeä tykkiin tai telkkuun. Toistaa kaikki videoformaatit mitä olen muistitikulta syöttänyt. Mukana kaukosäädin. Toki hiiren ja näppiksenkin voi laitta. Hintaluokka 100€

Mielenkiintoinen!

Tuossa ei vaan ole HDMI liitintä? Mulla on Langaton tykki ja siihen lähettimeen saa vain HDMI kaapelin. Vahvariin taitaa onnistua optisella kaapelilla. Eli täs on tällä, selain Netflix yms? Ja imsit voi vielä toistaa usbilta.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
Ohhoh, no tuollainen pitää hommata. Käy tähän hommaan juuri. Kiitos paljon!
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
No nyt on tilattu tuo Xiaomi!

Kiitos paljon kaikille, tämä ratkesi hienosti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 094
Tämän linkittämisestä voi tulla sanomista, mutta TM otti menneen foorumin testaamaan tuota Mi TV Boxia ja se toimi ihan hyvin:

Lehteä luen vielä epäsäännöllisesti, foorumia en.

--

Android TV ja Amazon Prime temppuili vähän minullakin kesällä, toimii kun päivittää sovelluksen. Nykiminen on ehkä seurausta hitaasti wifistä, itsellä on Android TV (telkkarissa) piuhalla kiinni netissä, kun toistan 4K sisältöä. 2.4GHz wifi tai 802.11n tai Wifi 4 ei oikein riitä 4K-kuvalle. Full HD tai Netflix HD menee nyt wifin yli kauniisti.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
10
Tämän linkittämisestä voi tulla sanomista, mutta TM otti menneen foorumin testaamaan tuota Mi TV Boxia ja se toimi ihan hyvin:

Lehteä luen vielä epäsäännöllisesti, foorumia en.

--

Android TV ja Amazon Prime temppuili vähän minullakin kesällä, toimii kun päivittää sovelluksen. Nykiminen on ehkä seurausta hitaasti wifistä, itsellä on Android TV (telkkarissa) piuhalla kiinni netissä, kun toistan 4K sisältöä. 2.4GHz wifi tai 802.11n tai Wifi 4 ei oikein riitä 4K-kuvalle. Full HD tai Netflix HD menee nyt wifin yli kauniisti.
Kiitos vielä näistä. FullHD riittää tällä hetkellä minulle hyvin. Ei projektori edes tue parempaa laatua.
Nyt siisteyty kerralla paikat, saa kiikuttaa tornin takas tietokone huoneeseen
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 637
Mulla on makkarissa silloinen halvin Intelin NUC koska siinä on irda-portti. Halvin Windows Media Center yhteensopiva kaukosäädin maksoi Aliexpressissä 7€ ja Kodi pyörii nätisti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 207
Viestejä
4 194 567
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom