LED nauhoista kysymyksiä?

Liittynyt
21.10.2018
Viestejä
23
tarkoitus laittaa uuteen omakotitaloon led nauhoista valaistusta eri paikkoihin. Nauhoja tulee mm. keittiön välitilaan ja "tunnelmavaloja" muihin huoneisiin. Näistä herännyt muutama kysymys, joihin olen etsinyt vastauksia.

Kuinka pitkä saa olla se heikkovirtakaapeli (12 tai 24v)? Lämpeneekö se kaapeli, jos se on noin 3 metriä ja tarkoitus sillä on antaa virtaa RGB nauhalle. Tehojahan tuolla RGB nauhalla taitaa tyypillisesti olla noin 4-10w/m.

Mistä liikkeestä löytyy järkevän hintaista profiilia noille led-nauhoille? Tarkoitus olisi käyttää tuossa keittiön välitilassa jotain maitolasin kaltaista hajoittamaan tuota led-nauhan valoa.

Olen käsittänyt, että kiinasta ei välttämättä kannata nauhoja tilailla, koska laatu saattaa olla mitä tahansa. Mistä euroopasta (ebay) olette löytäneet hinta/laatu suhteeltaan hyviä led-nauhoja.
 
Liittynyt
29.11.2017
Viestejä
26
Ei ihan Led nauhasta kyse, mutta onko porukalla kokemuksia moisista?:

RGB LED Light Bulb Dimmable 16 Colour Changing Remote Control E27/GU10/MR16 E14 | eBay

&

E27 E14 RGB LED Light Bulb 5W Color Changing Energy Saving Lamp + Remote Control | eBay

Itse tilasin testiin. Tilannut vuosien aikana varmaan +25metriä Led nauhaa, niin kosteaan tilaan, ulos, kuin sisälle, eikä moittimista. Jotkut nauhat vetävät jo useampaa vuotta päivittäisessä käytössä. Mutta tosiaan onkos moisista kenelläkään kokemusta? Onneksi on ainakin asunnossa palovakuutus :lol:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 808
Viestejä
4 192 606
Jäsenet
70 791
Uusin jäsen
NuuttiS

Hinta.fi

Ylös Bottom