Lasitetun terassin lämmitys

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
@ddude , tuli vielä mieleen tässä, kun odottelen paketin lähtemistä liikkeelle, että onhan tämä siis infrapunalämmitin hiiliputkilla vai ymmärsinkö väärin? Hiiliputkista puhutaan, mutta en nähnyt mitään mainintaa infrapunasta.

Tuo ip54 varmaankin on täysin riittävä lasitetussa tilassa ympäri vuoden?
No niin olen itse ymmärtänyt että olisi. Eipä kai noissa ihan hirveitä eroja ole, noi kulta ja hiili on hyötysuhteeltaan parhaimmat.
Low glare malleja taitaa löytyä jokaisesta.
Aallonpituus pitäisi vaikuttaa mutta ero on ainakin itsellä noissa kahdessa huomaamaton.

Omilla sivuilla maininta noista putkista:
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 244
Mä ostin toiseksi lämmittimeksi tämän:

Mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin toi ensimmäinen jonka ostin eli nk. seinämalli.
Tässä teho riittää jo vähän lämmittämäänkin ja valoa ei tule juurikaan yhtään eli on oikeasti "low glare"
Tuo vaikutti kaikin puolin sopivalta ja näyttikin asialliselta. Pistin tilaukseen, kiitos vinkistä!
Oletteko olleet tyytyväisiä lämmittimeen? Itsellä olisi tarve lämmittimelle 7 neliön lasitetulle terassille. Lasit on alhaalta ylös pl. katonrajassa oleva ilmanvaihtorako. Lattialla Dry Step termomatto. Tuossa lämmittimessä riittänee teho kun asentaa suoraan kalusteryhmän päälle roikkumaan?
Olen tuota mallia katsellut ja ajattelin seurailla jos tulisi vaikka Amazoniin Black Friday tarjoukseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Oletteko olleet tyytyväisiä lämmittimeen? Itsellä olisi tarve lämmittimelle 7 neliön lasitetulle terassille. Lasit on alhaalta ylös pl. katonrajassa oleva ilmanvaihtorako. Lattialla Dry Step termomatto. Tuossa lämmittimessä riittänee teho kun asentaa suoraan kalusteryhmän päälle roikkumaan?
Olen tuota mallia katsellut ja ajattelin seurailla jos tulisi vaikka Amazoniin Black Friday tarjoukseen.
Kyllä täällä ainakin on tyytyväinen.
Tosin sanottakoon että käyttö on ollut vielä suht vähissä kun menossa sähkönsyötön kohdan muutos. Lämmitin ollut syksyn käyttämättä kun sähköä ei saatavana järkevästi.
Itse pistin keepaan hintahälytyksen ja ostin amazonista silloin ton asiakaspalautuksena.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
393
Oletteko olleet tyytyväisiä lämmittimeen? Itsellä olisi tarve lämmittimelle 7 neliön lasitetulle terassille. Lasit on alhaalta ylös pl. katonrajassa oleva ilmanvaihtorako. Lattialla Dry Step termomatto. Tuossa lämmittimessä riittänee teho kun asentaa suoraan kalusteryhmän päälle roikkumaan?
Olen tuota mallia katsellut ja ajattelin seurailla jos tulisi vaikka Amazoniin Black Friday tarjoukseen.
Oikein on hyvä ollut. Käyttö on ollut vähäisempää kuin ajattelin, mutta tehoa riittää ja terassin saa kyllä lämpimäksi edelleen. En oikein keksi mitään moitittavaa.

Kaiken lisäksi ihan asiallisen näköinen.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 244
Jäi viime syksynä terassilämmitin hankkimatta. Sähkön hinnan nousua odotellessa mietinkin kaasua lämmönlähteenä. Onko jollakulla kokemusta terassin lämmittämisestä esim. tällaisella Mr. Heater Little Buddy -laitteella?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Myytkö noita vai mistä tuli mieleen tulla 4v vanha linkki päivittämään toimivaksi?
Seuraan ketjua ja tuli mieleen klikata linkkiä ja katsoa mikä on päivän hinta. Lisäksi edelleen vuosien jälkeen voin suositella vehjettä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 470
Viestejä
4 192 252
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom