Lasien kalvottaminen - käytännön kokemuksia

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 311
Onko kokemuksia, kuinka kalvotukset kestää ja mikä merkki on hyvä (liikkeessä laitettuna, itse en ajatellut noitten kanssa säheltää). Mitään ghettoamislookkia ei ole tarkoitus laittaa, mutta saisi nuo takapään/tavaratilan ikkunat olla pykälän tummemmat, niin koirien on kirkkaalla ilmalla mukavampi/viileämpi matkustaa. Naarmuuntuuko kalvo helposti?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
586
Jos takaikkunoita käytät ylös-alas niin alkaa naarmuja näkymään. Tai jos koirat kynsii laseja sisältäpäin niin naarmuuntuu. Omassa käytössä ollut 3m ja Llumarin 20% kalvoja. Jos jäät miettimään kahden eri tummuusasteen välille niin ota tummempi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 311
Jos takaikkunoita käytät ylös-alas niin alkaa naarmuja näkymään. Tai jos koirat kynsii laseja sisältäpäin niin naarmuuntuu. Omassa käytössä ollut 3m ja Llumarin 20% kalvoja. Jos jäät miettimään kahden eri tummuusasteen välille niin ota tummempi
Aika harvoin on tarvetta takaikkunoiden avaamiseen. Koiratkaan tuskin ikkunoita raapivat, mutta nenän jälkiä lasissa yleensä on runsaasti. Jos kestää mikrokuituliinaa/laimeaa saippuavettä, niin homma on ok.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Kannattaa ottaa kunnolla selvää, että teippaaja osaa asiansa. Itse käytin liikkeessä, jonka piti olla pätevä, mutta käyttivät alihankkijaa, joka ei osannut hommaansa.

Tässä tulos:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 311
Juu, silläpä täällä kyselen kokemuksia. Saa suositella pk-seudun alueella jotain firmaa, jos on hyviä kokemuksia. Mikään kiire ei ole, kunhan ensi kesään mennessä saisi jotain aikaiseksi. :)
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Missä Oulussa uskaltaisi tummennuttaa lasit? Aika paljon kavereilla jäänyt ilmakuplia kalvoihin ja muutenkin työn laatu vaihdellut. Kalvot (etusivuikkunat) saisi minun mielestä myös asentaa niin, etteivät näy esim. ikkunaa aukaistessa.

Lustigilla laitatin edelliseen Audiin ja sitä edelliseen volvoonkin ja hyvin kestivät. Mielellään Oulussa laitattaisin, jos täältä sopiva, laadukas tekijä löytyy. Lustighan käy vain Raahessa asti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 814
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom