Läppärin akku"ongelma"

Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
155
Osasto saattaapi olla väärä ja jos on niin vuolaasti saa siirrellä paremmalle osastolle.

Mulla olis tuollanen Samsungin galaxy book pro 360 akku josta neljästä kennosta yhdessä on jännitteet alhaalla ja ne pitäs saada jollakin vippas konstilla ylös. Oliskohan Oulun alueella ketään jolla kokemusta li-ion akkujen kennotuksesta yms rakentelusta ja joka vielä rahaa vastaan kehtais akusta sen yhden kennon latailla. Mikäli kiinnostaa niin laittaapi kolisutellen viestiä laatikkoon.
 
Liittynyt
29.06.2023
Viestejä
228
Tässä pieni vinkki kennon lataamiseen:

Itse olen joskus jonkun läppärinakun korjannut josta kaikkien kennojen jännitteet olivat alhaalla. Käytin apuna muistaakseni 3,7 voltin akkua. Latasin akulla vuorotellen jokaisen kennon useaan kertaan, kunnes akun jännite nousi tarpeeksi paljon ja akku alkoi lataamaan. Ei ole mikään mahdoton homma siis tehdä ilman kokemustakaan, itselläni ei ollut ainakaan minkäänlaista kokemusta silloin tätä tehdessä.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
155
Pitääpä kaivella jostain soppeli akku millä kokeilis syöttää virtaa siihen yhteen kennoon. Tiedä sitten toimiiko se siitäkään huolimatta kun tuo samppa ehti jo ilmoitteleen että akku olisi tullut käyttöaikansa päähän, lieneekö käynyt niin ettei se hyväksy sitä enää vaikka saisikin kuntoon sen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 424
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom