Läppärin äänet rätisee

Liittynyt
20.01.2019
Viestejä
52
Ostin syksyllä verkkokaupasta lenovon 13" S730 13IWL läppärin. Kun koittaa youtubesta katsoa videoita tai netflixistä elokuvaa alkaa äänet rätistä inhottavalla tavalla joka pilaa tämän nautinnon.
Kaiken mahdollisen olen päivitellyt device managerin kautta ja biosin päivitin nyt viimeiseksi ilman vaikutusta ongelmaan.
Äänien rätinä sinällään outo ongelma koska sitä ei aina tapahdu vaan satunnaisesti. Ja välillä rätisee vasemmalta ja välillä oikealta.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia äänien kanssa lenovon läppäreillä?
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 120
Ostin syksyllä verkkokaupasta lenovon 13" S730 13IWL läppärin. Kun koittaa youtubesta katsoa videoita tai netflixistä elokuvaa alkaa äänet rätistä inhottavalla tavalla joka pilaa tämän nautinnon.
Kaiken mahdollisen olen päivitellyt device managerin kautta ja biosin päivitin nyt viimeiseksi ilman vaikutusta ongelmaan.
Äänien rätinä sinällään outo ongelma koska sitä ei aina tapahdu vaan satunnaisesti. Ja välillä rätisee vasemmalta ja välillä oikealta.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia äänien kanssa lenovon läppäreillä?
Kuunteletko koneen omilla kaiuttimilla, kuulokkeilla (bt/johto) vai erillisen vahvistimen kautta?

Ainoa tilanne jossa minulla on ollut vastaavaa on aina ollut johtovika.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 120
Koneen omilla. Kuulokkeilla ei ongelmaa.
Jos kaikki muu toimii niin voi olla vialliset elementit, niiden johdot tai liittimet.

Meillä oli jokunen vuosi sitten Samsungin tv joka kävi huollossa vastaavasta syystä ja huollon mukaan elementit vaihdettiin. Sen jälkeen toimi hyvin.

Syksyllä ostettu, takuuna uusi/korjaus.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 528
Viestejä
4 240 440
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom