Läppärille pöytäteline

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Olen tässä pohtinut ostaa läppärille näytön pöytätelineen, jonka VESA-kiinnikkeisiin vain laittaisi kannettavan pidikkeen. Millä jalalla ja millä adapterilla olette moisen toteuttaneet jos olette toteuttaneet?

Tuossa havainnointivideo mitä haen. Tuo kyseinen läppäri "pidike" löytyisikin Jimm'sin valikoimasta. Multibrackets M Laptop Holder -kannettavan pidike, musta - 44,90€




Jalaksi mietin tuota, sillä kyseinen teline jo löytyy näytöltä, tosin vain "yhden nivelen" versiona. Hintava, mutta koska toinenkin samanlainen löytyy, niin voisi hyvällä tuurilla saada samaan pystytolppaan kiinni, varaosina noita tukivarsia ei löydy..

 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Minulla on läppärin kanssa käytössä Lindy Notebook Arm. Postikuluineen kustantaa 67€.
Tuohan se olisi helpoin ja kenties halvin ratkaisu, kiitos. Täytyy pohtia raskiiko laittaa hieman enemmän rahaa että saa kosmeettisesti siistin ratkaisun vai päätyykö tuohon valmiiseen ratkaisuun.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Tuli toteutettua noilla aloituksessa mainituilla osilla läppärille teline ja olen tyytyväinen, nyt sai läppärin näytön hyötykäyttöön, aiemmin läppäri makasi oikealla näkyvän kapeamman laatikoston päällä. :syes: @Juha Kokkonen

1653387819387.png


1653388208232.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 107
Pistän toisen "halvennusvaihtoehdon", jos tätä ketjua joku lueskelee myöhemminkin.
Kävin tuollaisen hakemassa talvella Powerista, maksoi tosin silloin mielestäni vain 19,90 euroa.
Tuon saa sen verran pystyyn että näyttö nousee ihan järkevälle tasolle, edellyttäen siis ettei läppärin näppistä tarvitse käyttää. Pöytätilaa tämä ei tietty säästä vaan footprintti tulee väkisinkin kun on pöytämalli eikä varren varassa. Ei mikään tankki rakenteeltaan, mutta tarpeeksi tanakka pitämään läppärin pystyssä luotettavasti. On myös kokoontaitettava niin pystyy tarvittaessa pakkaamaan mukaan laukkuun.

 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132
Minulla käytössä 2 näytön teline, johon sitten tulostin VESA 100 kiinnikkeeseen menevän telineen. Toisessa "kädessä" on mahdolllista pitää läppäriä ja toisessa luonnollisesti näyttö kiinni. Itsellä tosin on pöytätilaa sen verran vähän käytössä, että tuota telinettä tulee harvoin käytettyä.



20221019_103736.jpg

20221019_103805.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 316
Viestejä
4 157 139
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom