Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan sellainen niin kuin Pirkkalan ABC autopesukoneen yhteydessä ollut ilmauslaite. Ilmapistoolin kun painoi paikalleen venttiiliin, niin ilmaa siirtyi renkaasta tähän s-ryhmän ilmalaitteeseen.Mikä on ilmauspumppu? Ilmaus tarkoittaa itselle ainakin esim dieselmoottorin polttoainelinjan ilmaamista ts. ilman pois päästämistä.
Alun videolla on mielestäni itse työ paljon hitaammin mitä jossain luvattiin?Mikä siinä Xiaomissa on vikana? Voin kyllä nimetä parikin juttua jotka olisin itse tehnyt toisin, mutta en tiedä onko yhtä kätevän mallisia asiallisen oloisia muita, ja mitä maksaa jos on.
Akun kapasiteetti on 2 Ah. Nusukin on - ei siis sellaiseksi mikä se on vaan renkaantäyttötarpeeseen yleensä. Tästä ei kovin paljon taskukoolla paranneta, mitä nyt akku voisi ihan hyvin olla 50-200% isompi, näyttö voisi kertoa varaustason(en haluaisi varastoida täynnä) ja latausliitin voisi olla yleisen normin mukainen. Hätävarahan tuollainen joka tapauksessa on, tai pääasiallisena välineenä käy lähinnä potkulaudan renkaisiin.
Se valmistajan lupaus viidestä auton renkaasta latauksella noin 6 minuuttia per rengas taisi olla paineen lisäykselle 2 barista 2,5 bariin. Videon setä on vähän hupsu kun lähtee vahingossa noin äärimmäiseen testiin luettuaan ohjeet kiinaksi ja mainokset ilman pikkupränttiä. Ei ladattava taskupumppu ole tarkoitettu tyhjien autonrenkaiden paineistamiseen. Hätävarana voi yrittää jos sattuu olemaan tiiviisti huulloksella, mutta ei pidä pettyä jos ei saa ihan oikeaa painetta. Kenties pääsee nilkuttamaan johonkin.Alun videolla on mielestäni itse työ paljon hitaammin mitä jossain luvattiin?
Autoon parempi hätävara on auton sähköistä toimiva kompressori ja/tai jalkapumppu.