Laadukkaat nokkakärryt?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
288
Etsinnässä on laadukkaat nokkakärryt kotikäyttöön. Suosituksia ja kokemuksia otetaan vastaan. Ilmarenkailla.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Jos ei ole eurosta kiinni niin rengastalosta ehdottomasti. Vähäiseen käyttöön kyselisin jos jollain olis ylimääräiset/turhat tai jopa lainaisin tarpeen tullen. Itsellä on työkäytössä tuollainen rengastalosta hankittu taittuva alumiininen häkkyrä. On aivan hemmetin hyvä tarpeeseen jossa se ei saisi viedä kuormatilaa käyttämättömänä. Alkuun oli vähän skeptinen lähestyminen tollaseen, mutta on osoittaunut enemmän kuin hyväksi laitteeksi. Ilmarenkaista pitää lisätä vielä perään. Jos ostat esim. rengastalosta niin ota ihmeessä puhkeamattomilla renkailla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 890
Mikähän mahtaa oll budjetti? Itse yllätyin positiivisesti Bilteman 39.90e nokkakärryistä - arvelin että on ohutta läkkipeltiä eikä sillä mitään painavaa uskalla kuljettaa, mutta nehän olikin pirun hyvät. Täsmälleen samaa tuotetta myydään muualla 80 euron hintaan.

En oikein tiedä miten noi eivät kotikäyttöön riittäisi, mutta jos muuttofirman perustaisin niin ehkä sijoittaisin vähän enemmän. Ihan jo vaikka sen puolesta, että etupuolellekin saisi kädensijat, helpottaa kaksin kantamista merkittävästi.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 819
Aikanaan Motonetistä hankin työkäyttöön sellaiset "paremmat" taittuvat nokkakärryt, kun työnkuvaan kuului raahata kevyttä tavaraa laatikkokaupalla asiakkaille (henkilöautolla). Sitten joku valopää yritti siirtää isoa monitoimilaitetta tms niiden kanssa ja mokomat meni ihan solmuun, eikä Motonetistä enää löytynyt samaa mallia. Nyt siellä näyttää nettisivujen mukaan olevan Bahco merkkiset 99e nokkakärryt jotka ainakin kuvissa näyttää paremmilta kuin ne geneeriset 30e kärryt. Takuuvarmasti noi linkitetyt rengastalon taittuvat kärryt on silti paremmat mutta niiden hintalappu ~485e... no, omalla rahalla en välttämättä ostaisi.

Käyttökohde- ja paikka tietenkin vaikuttaa jonkin verran. Tuollaiset isot nokkakärryt käy omakotitaloon hyvin, kun ne voi tunkea vaikka autotallin perukoille säilöön. Itse olen suunnitellut jossain välissä hankkivani taittuvat kärryt koska ne mahtuu kaappiin kerrostalossa ja autossa menee kuskin penkin takana näppärästi poissa tieltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
326
Bilteman halvat nokkakärryt hoitanut hienosti parit muutot. Hyvin liikkunut pesukoneet ja muut painavat esineet. Kumit vois vaihtaa puhkeamattomiin, nyt käyttöä harvakseltaan joten joutuu aina vähän pumppailemaan ilmaa renkaisiin ennen käyttöä.

Amazonista olen tilannut myös pienemmät kokoontaitettettavat nokkakärryt. Ovat kyllä kätevät hintaisekseen, ite maksoin 70€ kuljetettua, nyt näytti olevan reilu 80€. Näissä maksimikuorma taitaa olla vajaa 100kg. Laatikot ja muut vastaavat menee hienosti. Ei kuitenkaan pesukoneet enään. Löytyy myös isompia malleja joilla pystyy kuljettamaan jo melkein mitä tahansa. Hyvä hinta-laatu suhde. Tässä vielä linkki:
https://www.amazon.de/gp/product/B00GN6EYVG/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
467
Oma nokkakärry on klapikehikolla, kätevä liikutella puuta, ainakin ku ittellä on 60-70m liikuttelu matka. Halpa, riittävän laadukas mulle kotikäyttöön. Ei ihan tälläinen, mutta vastaava:

NOKKAKÄRRY MAX.200KG KEHIKOLLA(KLAPI)TERÄS/ILMAK.

Joo ja toimii ihan kiitettävästi normaalina nokkakärrynä pesukoneiden sun muiden liikuttelussa, kun ottaa ton kehikon pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 108
Viestejä
4 212 366
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom