Omassa kotelossani on rinnakkain 2x10x3,5" kovalevyn tornia. Olen miettinyt, että toiseen torniin laittais vain kuumakytkentäisiä levyjä - minkä virran voi ilmeisesti lennosta kytkeä päälle ja pois tarpeen mukaan - ja väsäis niiden virransaannille kytkimen. Olen jo väsännyt molemmille torneilla omat ketjutetut 10x-levyn virtapiuhat, mikä saattaa tarkoittaa jo puolivalmista projektia. Kytkin voisi olla joko koneen etu- tai takapaneelissa.
Ehdotuksia itseäni viisaammilta tuon toteutukseen? Yksinkertainen tapa olisi kierrättää virta kytkimen kautta etupaneelilla, mutta voisko tuon toteuttaa turhan jännitehäviövedon välttämiseksi jotenkin niin, ettei virran tarvitsisi kiertää itse kytkimellä asti, esim. niin, että ao. linkin hyvin yksinkertainen painonappi vain ohjaisi kytkintä, minkä laittaisi kovalevytornin virtakaapelin 12V-linjan väliin? Millä ja miten?
Ehdotuksia itseäni viisaammilta tuon toteutukseen? Yksinkertainen tapa olisi kierrättää virta kytkimen kautta etupaneelilla, mutta voisko tuon toteuttaa turhan jännitehäviövedon välttämiseksi jotenkin niin, ettei virran tarvitsisi kiertää itse kytkimellä asti, esim. niin, että ao. linkin hyvin yksinkertainen painonappi vain ohjaisi kytkintä, minkä laittaisi kovalevytornin virtakaapelin 12V-linjan väliin? Millä ja miten?
2PC Computer PC Reset SW Power cable Reset Power cable and button switch for PC | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 2PC Computer PC Reset SW Power cable Reset Power cable and button switch for PC at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
www.ebay.com