- Liittynyt
- 17.01.2017
- Viestejä
- 754
Unohtui mainita vaihdan viikonpäästä sen kun pääsen kaverin nosturille.Polttoaineensuodatin ?
Unohtui mainita vaihdan viikonpäästä sen kun pääsen kaverin nosturille.Polttoaineensuodatin ?
Juu. Eri auto ja eri polttoaine, mutta mulla alkoi tehdä samaa talvella. Suodattimen iästä ei mitään tietoa ja oli ollut vaihtolistalla jo vuosia Oire nopeutti sitten prosessia.Unohtui mainita vaihdan viikonpäästä sen kun pääsen kaverin nosturille.
Ei koe-kilvillä vuotta kyllä kukaan aja putkeen samaa autoa. Hyvin rajoitettua se mihin noita saa käyttää Koenumerotodistus | TraficomMikähän veronkierto on menossa kun naapuritalossa jollain AINA pihassa auto jossa koeajokilvet Jatkunut vuosia, välillä sama auto ollut lähemmäs vuodenkin köytössä, muutaman eri auton olen kyseiseltä henkilöltä bongannut ja aina keltaiset koeajokilvet.
No näin minäkin ymmärtäisin Liekö sitten kun pieni kylä missä ei poliisiasemaa ole eikä näin ollen poliisejakaan näy juuri koskaan niin ei ole jäänyt kiinni. Mahtaa vaan käydä hyvin jos kolarin tuollaisella ajaa.Ei koe-kilvillä vuotta kyllä kukaan aja putkeen samaa autoa. Hyvin rajoitettua se mihin noita saa käyttää Koenumerotodistus | Traficom
Ei ole koskaan kuulunut vakuutuksia koekilpiin. Itse kilvet on nykyisellään 200e / vuosi ja vakuutukset pitää olla muualta voimassa, että koko kilpeä edes saa haettua. Myös kilven saa vain yritykset joiden toimiala on sellainen missä nyt ylipäätään moiselle on käyttöä, yksityiset ei koekilpiä saa. Taidat sekoittaa siirtolupaan, joka on ihan eri asia?Ellei ole muuttunut, niin nuo koekilvet sisältävät vakuutuksen ja vielä aika suhteellisen suolaisen hintaisetkin.
Veikkaisin että "Iskällä autokorjaamo" tai "olen amiksessa autopuolella" on hyviä tekosyitä ajella autolla jolla ei olisi esim. virityksen takia asiaa katsastukseen.Ei ole koskaan kuulunut vakuutuksia koekilpiin. Itse kilvet on nykyisellään 200e / vuosi ja vakuutukset pitää olla muualta voimassa, että koko kilpeä edes saa haettua. Myös kilven saa vain yritykset joiden toimiala on sellainen missä nyt ylipäätään moiselle on käyttöä, yksityiset ei koekilpiä saa. Taidat sekoittaa siirtolupaan, joka on ihan eri asia?
onko ne varmasti koe-kilvet vai jotkut muut keltaiset kilvet?Mikähän veronkierto on menossa kun naapuritalossa jollain AINA pihassa auto jossa koeajokilvet Jatkunut vuosia, välillä sama auto ollut lähemmäs vuodenkin köytössä, muutaman eri auton olen kyseiseltä henkilöltä bongannut ja aina keltaiset koeajokilvet.
Jep, vasemmassa reunassa päällekkäin kirjaimet "KOE".onko ne varmasti koe-kilvet vai jotkut muut keltaiset kilvet?
esim. puolustusvoimien ja alankomaiden kilvet on keltaisia.
Kyllähän ne koekilvet jotenkin autoalaan liittyy väkisinkin. Kasko erikseen arvoidun kaluston määrän mukaan, ainakin ennen oli näin. Itse käyttelin vaan uusien autojen siirtelyyn, enkä kyllä jaksanut edes laitella kilpiä kiinni, kunhan ne oli vaikka kojelaudan päällä.Jep, vasemmassa reunassa päällekkäin kirjaimet "KOE".
Jos heti eroon, eikä hinnalla väliä, niin jobbarille. Niitä löytyy kyllä kun etsii ja katsoo. Nettiautoon tai toriin, niin pussihousut alkaa soittelemaan. Ihan miten kasetti ja kassa kestää.Osaako joku kertoa ostaako mikään liike näitä enemmän ajettua koslia?
Mulla olisi 280 000 ajettu Diesel vuodelta 2010, ja haluaisin siitä eroon, kun autolle ei ole enää tarvetta.
Miten kannattaisi koittaa myydä?
Nää tosiaan sitten tarjoaa 30-50% auton käyvästä arvosta - tosin eipä tuo eroa hirveästi siitä mitä joku liike tarjoaa koska noilla kilometreillä ei enää ns. "isot autoliikkeet" autoa halua ostaa (ne voivat maksaa jostain vähän ajetusta, suositusta mallista lähes sen mitä joku yksityinenkin - siis tyyliin "Toyota ja alle 100tkm").Jos heti eroon, eikä hinnalla väliä, niin jobbarille. Niitä löytyy kyllä kun etsii ja katsoo. Nettiautoon tai toriin, niin pussihousut alkaa soittelemaan. Ihan miten kasetti ja kassa kestää.
Laita nyt malli + tarkemmat tiedot niin joku saattaa täälläkin kiinnostua jos hinta on oikeasti "haluan eroon nopeasti".Osaako joku kertoa ostaako mikään liike näitä enemmän ajettua koslia?
Mulla olisi 280 000 ajettu Diesel vuodelta 2010, ja haluaisin siitä eroon, kun autolle ei ole enää tarvetta.
Miten kannattaisi koittaa myydä?
Minulla olisi pari vuotta vanhempi, mutta vähemmän ajettu 207 diesel ylimääräisenä. Tonnilla lähtisi.Mä voin tonnin siitä maksaa oli mikä oli
Cooper D ja ollut työajossa. Spesiaali Mayfair malli joten on hieno sisältä.Laita nyt malli + tarkemmat tiedot niin joku saattaa täälläkin kiinnostua jos hinta on oikeasti "haluan eroon nopeasti".
Noilla kilsoilla pyynnit ovat nettiautossa 5-6 k€, joskin noin paljon ajetut ovat pari vuotta vanhempia.Cooper D ja ollut työajossa. Spesiaali Mayfair malli joten on hieno sisältä.
Ei oikein 207 lähe, löytyy jo yksi siskolta ja vittu mikä työmaaMinulla olisi pari vuotta vanhempi, mutta vähemmän ajettu 207 diesel ylimääräisenä. Tonnilla lähtisi.
Todellakin on. Noin vähän ajoa, paljon seisontaa ja pätkää joten vesi ei pääse pois öljyistä, paljon rasitusta kylmäkäynnistyksistä. Ehdottomasti vaihtaisin itse.Autolla tulee ajoa vuodessa 5000km, vaihtoväli öljyille 2 vuotta/30000km, onko mitään järkeä vaihtaa öljyjä vuoden välein kun ajoa on näin vähän vuodessa? Suodattimena alkuperäinen gm long life suodatin ja gm long life öljyt. itse ajattelen että ei, vaikka olenkin long life huoltovälejä vastaan, mutta taas näillä kilometreillä en näe järkeväksi vaihtaa joka vuosi. Öljy on suhteellisen kirkasta, eikä bensakaan haise öljyssä, autolla ajetaan välillä pidempiäkin siivuja, että mahdollinen vesi haihtuisi öljystä pois, ei valkosta töhnääkään ole öljykorkkiin ilmestynyt. Autona Opel Astra H -05 1.6 bensa
Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.Todellakin on. Noin vähän ajoa, paljon seisontaa ja pätkää joten vesi ei pääse pois öljyistä, paljon rasitusta kylmäkäynnistyksistä. Ehdottomasti vaihtaisin itse.
Itse olen pitäny öljyt koneessa maks. vuoden riippumatta siitä vaikka kilsat jäis alle. Ei se niin tyyriiksi tule vaihtaa/vaihdattaa.Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.
Juu pitkiäkin ajetaan mutta aika on aina aika ja öljy kuluu myös vaikket aja. Helpottaa toki että ajat välillä ajat pidempää mutta vaihtaisin itse silti.Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.
Emmä tuosta hirveästi stressaisi. Vaihdat parin vuoden välein ja silloin tällöin ajat vähän pidemmän lenkin, vaikka kerran kuussa. Tosin öljyt ja suodatin ei varmaan Astraan hirveästi maksa, joten jos sattuu olemaan luppoaikaa niin voi ne kerran vuoteenkin vaihtaa. Käyttöiän suhteen sillä tuskin on merkitystä kumman tien valitset.Autolla tulee ajoa vuodessa 5000km, vaihtoväli öljyille 2 vuotta/30000km, onko mitään järkeä vaihtaa öljyjä vuoden välein kun ajoa on näin vähän vuodessa? Suodattimena alkuperäinen gm long life suodatin ja gm long life öljyt. itse ajattelen että ei, vaikka olenkin long life huoltovälejä vastaan, mutta taas näillä kilometreillä en näe järkeväksi vaihtaa joka vuosi. Öljy on suhteellisen kirkasta, eikä bensakaan haise öljyssä, autolla ajetaan välillä pidempiäkin siivuja, että mahdollinen vesi haihtuisi öljystä pois, ei valkosta töhnääkään ole öljykorkkiin ilmestynyt. Autona Opel Astra H -05 1.6 bensa
Katkeaa itsekseen.Eikös auton vakuutus katkea automaattisesti kun luovuttaa auton uudelle omistajalle traficomissa ja hän ottaa sille vakuutuksen? 2vko sitten möin auton ja tajusin, että pitäisi tulla rahaa takaisin, muttei vielä ainakaan ole tullut
Rekisteritunnuksella tai valmistenumerolla voit tarkastaa veloituksetta minkä tahansa liikenneasioiden rekisteriin merkityn ajoneuvon tekniset tiedot. Ajoneuvon omistaja- ja historiatiedot ovat maksullisia.Nykyään ei enää ilmeisesti saa rekisterinumeron perusteella omistajan tai haltijan osoitetietoja?
Eli tietojenluovutuskielto on sinänsä turha, koska koskee kaikkia automaattisesti?
Joku massikeisari voisi kokeilla vaikka kaverin autoa tms, ja kertoa mitä löytyy. Toki ilman nimiä tai sellaisia mitkä ei tänne kuulu.Tuleehan sieltä kait se listaus niistä rahoitusyhtiöitä ja muussa tapauksessa pelkkä nimi ilman paikkakuntaa? Koita siinä sitten soitella edellisen omistajan perään.
Eipä se ole kuin 2e joten eipä siinä hirveästi häviä. Ei siinä muuten mutta itse ne tiedot eilen tutulle tulostin ja mielestäni siinä listauksessa ei ollut kuin nimet. En myöskään sitä tallentanut eikä sitä voi enää avata cachesta.Joku massikeisari voisi kokeilla vaikka kaverin autoa tms, ja kertoa mitä löytyy. Toki ilman nimiä tai sellaisia mitkä ei tänne kuulu.
Mistäs ne tiedot onkii siinä tapauksessa jos listauksessa on vain Santander?Kokeilin just ja kyllä omistajan nimi- sekä osoitetiedot edelleen tulee jos niitä ei ole erikseen kielletty luovuttamasta.
Itsehän lähtisin ratkomaan ongelmaa etsimällä jonkun pesukinnas-foorumin tyyppisen autonhinkuttajan ja maksaisin suosiolla tarran irrottamisesta, niillä on yleensä myrkyt ja vermeet moiseen olemassa.Äkkiseltään tutkailtuna tuo tarra/liima on sen verran tujakasti maalipinnassa kiinni, että siististi irrottaminen voi olla melkoinen työnsarka.
Toffeelaikkaa tarjoaa tarralle ensin ja wd40 tai tuo AT lopuille Flexipads tarranpoistolaikka Toffeelaikka 100 mm | Motonet OyÄkkiseltään tutkailtuna tuo tarra/liima on sen verran tujakasti maalipinnassa kiinni, että siististi irrottaminen voi olla melkoinen työnsarka.
Jep ilmeisesti omassakin tapauksessa kyseessä on auton alkuperäinen kilven "suojatarra" eli liima on varmasti _todella_ tiukassa, ja juurikin muutaman vuoden ikäinen volkkari.Puoltoist vee preemiumvolkkarin puskurissa auringonpaisteessa kypsynyt heavy duty gorilla tape ei ollu huomaavinaankaan mitään noista rautakaupan tarranpoistoaineista, ettei nekään ihmeitä tee mut kannattaa ehkä kokeilla jos ite haluaa nyhrätä.