Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Miten Samsungin telkkarissa saa wifin deletoitua. Ei ole sitä valikkoa, josta sen voi resetoida. Tehdaspalautukset palauttaa kaiken muun paitsi sen :mad:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 100
Onko olemassa pistorasian väliin laitettavaa katkaisijaa, jossa itse katkaisin olisi esim. metrisen johdon päässä? En kaipaa langatonta ohjausta.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Kahdet ledi jouluvalot yhteen muuntajaan. Onko sellaisia enää olemassa vai pitääkö alkaa jatkojohtojen kanssa alkaa virittelee jos ajastimen tahtoo pistokkeeseen?
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
627
Täällä on jossain juttua miten läppärin akkun kuntoa voi jonkun sydeemin kautta katsoa. Ei voi olla montaa päivää sitten, mutten vaan löydä. Viestejä oli kyllä useampikin.

Mutta kokeillaas uudestaan jos ei joku löydä tai muista.

Vanha läppäri missä akku ei pitkään kestä ilman piuhaa. Nyt tuossa muutama päivä sitten sähkökatko, jonka aikana kone ehti sammua itsekseen kun mitään en ehtinyt sulkea. Nyt näyttää 0% käytettävissä ja verkkovirrassa. Ennen tuota yllättävää sammumista näytti sentään jotain järkevää prossaa. Äsken ilmoitti että virta ihan lopussa, no shit?

Sähkökatkon jälkeen jätin poikkeuksellisesti yön yli lataukseen eikä tää tästä parempaan ole muuttunut.
Joo paskanahan akku on. Kiinnostais vähän nähdä mitä diagnostikkaa oikein löytyy, kun normaalit keinot kerro mitään.


Tarkistapas ensiksi akun kunto esim, näin; avaa komentokehoite win10:ssa ja kirjoita sinne: powercfg /batteryreport ja paina enter. Sen jälkeen kirjoita komentokehoitteeseen: battery-report.html ja avaa tuo tiedosto. Sieltä näet akun alkuperäisen suunnitellun keston yms ja akun nykyisen varauskapasiteetin. Jos nuo kaksi arvoa eroaa toisistaan paljon, on akku finaalissa.

Oliko kenties tämä?
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Kahdet ledi jouluvalot yhteen muuntajaan. Onko sellaisia enää olemassa vai pitääkö alkaa jatkojohtojen kanssa alkaa virittelee jos ajastimen tahtoo pistokkeeseen?
Kannattaa varmaan kertoa minkälainen muuntajat ja ledit on käytössä, niin ei tarvi arvailla ratkaisuja. Minun käsitys on että useimmat LED nauhat ottaa suoraan 12V ja yhteen muuntajaan voi laittaa niin monta nauhaa kun haluaa, kunhan muuntajan teho riittää. Ilmeisesti sinulla on kuitenkin valmiilla liittimillä oleva led nauha ja muuntaja. Liittimet voisi poistaa ja kytkeä molemmat valot yhteen muuntajaan, jos siinä riittää teho ja kummatkin on samalla jännitteellä. Tai sitten ne on jotain ikivanhoja 230V nauhoja, jolloin se on ihan eri asia... eli siis lisätietoja kaivataan.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Kannattaa varmaan kertoa minkälainen muuntajat ja ledit on käytössä, niin ei tarvi arvailla ratkaisuja. Minun käsitys on että useimmat LED nauhat ottaa suoraan 12V ja yhteen muuntajaan voi laittaa niin monta nauhaa kun haluaa, kunhan muuntajan teho riittää. Ilmeisesti sinulla on kuitenkin valmiilla liittimillä oleva led nauha ja muuntaja. Liittimet voisi poistaa ja kytkeä molemmat valot yhteen muuntajaan, jos siinä riittää teho ja kummatkin on samalla jännitteellä. Tai sitten ne on jotain ikivanhoja 230V nauhoja, jolloin se on ihan eri asia... eli siis lisätietoja kaivataan.
Pahoittelut vajaasta kyselystä, syytän aamukahvia. Mulla on terassilla puussa Airamin 120 ledinen ja 240 ledinen valonauha. Molemmissa on samanlaiset pistokkeet joista voi irroittaa sen johdon ennen sitä muuntajaa (tuotetiedoissa näkyy olevan maininta: Sisä- ja ulkokäyttöön sopiva muuntaja IP44/31 V/3,6 W). Olen nähnyt jossain aikaisemmin muuntajia joihin saa kiinni esim kahdet valot. En vaan millään löydä mistään sellaista.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Pahoittelut vajaasta kyselystä, syytän aamukahvia. Mulla on terassilla puussa Airamin 120 ledinen ja 240 ledinen valonauha. Molemmissa on samanlaiset pistokkeet joista voi irroittaa sen johdon ennen sitä muuntajaa (tuotetiedoissa näkyy olevan maininta: Sisä- ja ulkokäyttöön sopiva muuntaja IP44/31 V/3,6 W). Olen nähnyt jossain aikaisemmin muuntajia joihin saa kiinni esim kahdet valot. En vaan millään löydä mistään sellaista.
Mielummin olisit laittanut suorat linkit noihin tuotteisiin, tässä joutuu nyt vieläkin arpomaan että minkä tehoiset ne sun muuntajat on. 3,6W on varmaan toisen nauhan teho eli tästä ei voi vielä päätellä voitko käyttää vain toista nykyistä muuntajaa.

VALOMAA MUUNTAJA IP44 45W OSA 1 Jatkettavan valosarjan muuntaja - Tuontitukku.fi verkkokauppa tuossa on ainakin tarpeeksi tehokas. Jos tuossa on erilaiset liittimet kuin sulla niin voit ottaa ne liittimet pois ja yhdistää johdot vaikka tällaisilla Gelia kytkentäliitin Wago 3-osainen 0.08-2.5 5kpl - Prisma verkkokauppa noita voi käyttää myös vaikka kattovalaisimen kytkemiseen, mutta jos haluaa muutaman euron säästää niin ne led nauhan johdot voi myös pyöritellä yhteen ja teipata sähköteipillä. Ja varmistuu sitten että kytkee plussat ja miinukset samoihin eikä ristiin :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Pahoittelut vajaasta kyselystä, syytän aamukahvia. Mulla on terassilla puussa Airamin 120 ledinen ja 240 ledinen valonauha. Molemmissa on samanlaiset pistokkeet joista voi irroittaa sen johdon ennen sitä muuntajaa (tuotetiedoissa näkyy olevan maininta: Sisä- ja ulkokäyttöön sopiva muuntaja IP44/31 V/3,6 W). Olen nähnyt jossain aikaisemmin muuntajia joihin saa kiinni esim kahdet valot. En vaan millään löydä mistään sellaista.
Jos parempia kuvia saat tuosta airamin liittimestä niin joku vesseli sinulle etsii tämmöisen vastaavan haaroittimen:

 
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
125
Mistä OIKEASTI kestäviä kengännauhoja kävelykenkiini. Ketuttaa aina puolenvuoden välein käydä ostamassa uudet, kun katkeavat käteen. 70 cm tai 80 cm.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
569
Pahoittelut vajaasta kyselystä, syytän aamukahvia. Mulla on terassilla puussa Airamin 120 ledinen ja 240 ledinen valonauha. Molemmissa on samanlaiset pistokkeet joista voi irroittaa sen johdon ennen sitä muuntajaa (tuotetiedoissa näkyy olevan maininta: Sisä- ja ulkokäyttöön sopiva muuntaja IP44/31 V/3,6 W). Olen nähnyt jossain aikaisemmin muuntajia joihin saa kiinni esim kahdet valot. En vaan millään löydä mistään sellaista.
Onhan tämäkin vähän jatkojohdoilla leikkimistä, mutta itse ostin omenapuun alle tämmöisen kaksia valoja varten:
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
627
Varmaan tuota muistelin. powercfg /batteryreport kun laittaa, niin aukeaa se toinen ikkuna ja katoaa ennenkun ehtii kissaa sanoa, joten eipäs onnistu.
Etsippä haku toiminnolla kerkesikö se tehdä kuitenkin sen battery-report.html tiedoston?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Etsippä haku toiminnolla kerkesikö se tehdä kuitenkin sen battery-report.html tiedoston?
Kiitoksia, löytyihän se sieltä. Ja kyllä, akku on täysin finaalissa mikä ei tullut yllätyksenä. Kumma kun sähkökatkon jälkeen näytti vielä jotain elonmerkkejä muutaman päivän tuon mukaan, eiliseltä päivältä ei sitten mitään dataa, muuta kun sen mikä pitäisi olla maksimit niin - .
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
446
Kumpi on koodarille parempi: tuotetalo, vai konsulttitalo?
Ei ole olemassa yksiselitteistä vastausta.

Konsulttitalossa menet projektista toiseen, eli on enemmän opettelua ja enemmän vaihtelua. Pitää pysyä hyvin ajan hermolla, että on myydä osaamista erilaisiin projekteihin. Voi olla hyviä, huonoja, tylsiä, monipuolisia jne. keikkoja. Työkaverit vaihtuu. Kannattaa varautua, että hommat vaihtuu fyysisesti paikasta toiseen, eli koskaan et tiedä missä päin seutua seuraava projekti on. Tosin nyt etätyöaikana tuolla ei niin väliä. Palkka saattaa olla parempi, mutta riippuu tietty monesta asiasta. Seikkailunhaluiselle hyvä vaihtoehto. Tuskin muillekaan harmia joskus kokeilla, mutta harvemmin varmaan ekana hommana.

Tuotetalossa tehdään usein pitkäjänteisempää työtä. Kannattaa olla oma-alotteinen, ja pitää kehittymisestään itse huolta, ettei jämähdä johonkin hommaan, joka muuttuu itselle rutiiniksi. Tai tietty sillälailla elämä voi olla helppoa sen mitä sitä kestää, mutta se kostautuu sitten myöhemmin, kun ei sitä yhtä hommaa eläkeikään kuitenkaan jatku. Siinä vaiheessa kannattaa osata jotain muutakin kuin yhtä juttua. Etenkin, jos se oma juttu on jotain "domain-osaamista" millä ei tee muualla mitään.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Miten Shift+Win+S screenshotin sais helpoiten tallennettua tiedostoksi pelistä? Työpöydältä kun ottaa kuvan niin tulee tuo esikatseluruutu josta sen voi avata editoriin ja tallentaa, mutta pelistä ottaessa tuota esikatselua ei tule, vaan täytyisi aina erikseen avata joku sovellus mihin liittää kuva ja tallentaa se, turhan kankeaa. Kokeiltu full screen ja borderless. Esim Steamin oma ei ole ihan optimi kun sillä ei voi suoraan ottaa cropattua kuvaa eikä muutenkaan ole aina steamin kautta käynnistetty peli.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 198
Miten Shift+Win+S screenshotin sais helpoiten tallennettua tiedostoksi pelistä? Työpöydältä kun ottaa kuvan niin tulee tuo esikatseluruutu josta sen voi avata editoriin ja tallentaa, mutta pelistä ottaessa tuota esikatselua ei tule, vaan täytyisi aina erikseen avata joku sovellus mihin liittää kuva ja tallentaa se, turhan kankeaa. Kokeiltu full screen ja borderless. Esim Steamin oma ei ole ihan optimi kun sillä ei voi suoraan ottaa cropattua kuvaa eikä muutenkaan ole aina steamin kautta käynnistetty peli.
Ei ehkä ole optimein ratkaisu, mutta eikös dropboxin tai vissiin onedrivenkin saa tallentamaan printscreenillä otetut ruutukaappaukset suoraan tiedostoksi, ilman lisäjuttuja? Lisäks noita ruutukaappaustyökaluja on muitakin, tyyliin greenshot, joilla voi konfiguroida ruutukaappaukselle lisätoimintoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
Miten Shift+Win+S screenshotin sais helpoiten tallennettua tiedostoksi pelistä? Työpöydältä kun ottaa kuvan niin tulee tuo esikatseluruutu josta sen voi avata editoriin ja tallentaa, mutta pelistä ottaessa tuota esikatselua ei tule, vaan täytyisi aina erikseen avata joku sovellus mihin liittää kuva ja tallentaa se, turhan kankeaa. Kokeiltu full screen ja borderless. Esim Steamin oma ei ole ihan optimi kun sillä ei voi suoraan ottaa cropattua kuvaa eikä muutenkaan ole aina steamin kautta käynnistetty peli.
Win+PrntScrn tallentaa koko ruudun automaattisesti C:\Users\user\Pictures\Screenshots eli omiin kuvatiedostoihin Screenshots -kansion alle vaikka kesken pelin, itse tulee tuota käytettyä joskus
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
87
Näytönohjaimessa ei oo kun yksi hdmi-lähtö, ja se sais mennä tv. Uudessa näytössä ei ole dvi-liitintä. Heikentääkö hdmi-dvi sovittimen käyttö kuvanlaatua?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 763
Näytönohjaimessa ei oo kun yksi hdmi-lähtö, ja se sais mennä tv. Uudessa näytössä ei ole dvi-liitintä. Heikentääkö hdmi-dvi sovittimen käyttö kuvanlaatua?
Ei. Niissä liikkuu sama data ja sovitin on täysin passiiivinen.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
438
Nestemäiset viemärinavaajat. Kodin Putkimies maksaa tuplat verrattuna Rainbowin litkuun. Onko se myös parempaa, vai onko hinnassa ns. merkkilisää?
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Nestemäiset viemärinavaajat. Kodin Putkimies maksaa tuplat verrattuna Rainbowin litkuun. Onko se myös parempaa, vai onko hinnassa ns. merkkilisää?
Katso tuotetiedoista niiden vahvuus. Kodin Putkimies on 10% natriumhydroksidia, Rainbowista en löytänyt tietoa. Tietty jos siinä on eri kemikaali niin vertaus ei toimi. Ja voi ihan hyvin olla merkkilisäkin.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Ja rautakaupasta saa lähes 100% NaOh. Sitä viemäriin ja vähän kuumaa vettä päälle.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Ja rautakaupasta saa lähes 100% NaOh. Sitä viemäriin ja vähän kuumaa vettä päälle.
Se on paras. Ovat itseassiassa ainakin osittain kaliumhydroksidia. Miksi ostaa kalliilla laimeampaa putkenavauslitkua kun tätä saa halvemmalla ja 100% kamaa. Voivat olla kaustinen sooda tai lipeä nimellä myös myymälässä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 630
Miksi ostaa kalliilla laimeampaa putkenavauslitkua kun tätä saa halvemmalla ja 100% kamaa
Se kalliimpi maksaa mitä, 2 tai 3€. Jos sellaisen heittää kauppareissun yhteydessä ostoskärryyn niin tuleepa tosi paljon säästöä kun sen sijaan käyttää aikaa siihen että lähtee erikseen ajamaan ja hakemaan ties minkä kokoista putelia.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Se kalliimpi maksaa mitä, 2 tai 3€. Jos sellaisen heittää kauppareissun yhteydessä ostoskärryyn niin tuleepa tosi paljon säästöä kun sen sijaan käyttää aikaa siihen että lähtee erikseen ajamaan ja hakemaan ties minkä kokoista putelia.
No jos 100% natriumhydroksidia saa kilogramman muutamalla eurolla ja sillä aukaisee putket useita kymmeniä kertoja, niin kyllä se tulee aika paljonkin halvemmaksi, kuin joku kodin putkimies, joka maksaa 3-4 e litra ja riittää pariin kertaan.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
438
Viemärinavausrae tokmanni, motonet, puuilo yms
Raetta olen käyttänyt aiemmin, mutta purkki on nyt mökillä.

Se on paras. Ovat itseassiassa ainakin osittain kaliumhydroksidia. Miksi ostaa kalliilla laimeampaa putkenavauslitkua kun tätä saa halvemmalla ja 100% kamaa. Voivat olla kaustinen sooda tai lipeä nimellä myös myymälässä.
Rae kuitenkin parempaa kuin marketin litku? Rautakaupasta olen raetta joskus ostanut, mutta siis tehokkaampaakin tavaraa sieltä saa kuin rae? Hiukset pikkuhiljaa tukkeavat wc-lavuaarin viemäröinnin. Ei se nyt aukea tässä luuria katsellessa, täytyy katsoa mitä hajulukosta löytyy.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Katso tuotetiedoista niiden vahvuus. Kodin Putkimies on 10% natriumhydroksidia, Rainbowista en löytänyt tietoa. Tietty jos siinä on eri kemikaali niin vertaus ei toimi. Ja voi ihan hyvin olla merkkilisäkin.
Rainbow on jonkin verran vahvempaa. Tai ainakin oli silloin kun viimeksi tarvitsi ostaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 088
Rakeet joko natrium- tai kaliumhydroksidia. Riippuu valmistajasta ja löytyy prismastakin.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
No jos 100% natriumhydroksidia saa kilogramman muutamalla eurolla ja sillä aukaisee putket useita kymmeniä kertoja, niin kyllä se tulee aika paljonkin halvemmaksi, kuin joku kodin putkimies, joka maksaa 3-4 e litra ja riittää pariin kertaan.
Kuinka usein sä tarvitset putkenavausaineita jos sun kannattaa varastoida sitä usean kymmenen avauskerran tarvetta varten. Nimim: 7,5 vee tässä talossa, ei vielä tarvetta moiselle.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Miten Shift+Win+S screenshotin sais helpoiten tallennettua tiedostoksi pelistä? Työpöydältä kun ottaa kuvan niin tulee tuo esikatseluruutu josta sen voi avata editoriin ja tallentaa, mutta pelistä ottaessa tuota esikatselua ei tule, vaan täytyisi aina erikseen avata joku sovellus mihin liittää kuva ja tallentaa se, turhan kankeaa. Kokeiltu full screen ja borderless. Esim Steamin oma ei ole ihan optimi kun sillä ei voi suoraan ottaa cropattua kuvaa eikä muutenkaan ole aina steamin kautta käynnistetty peli.
Miksi on sovelluksella kankeaa? Irfanviewilla itse kaikki kuvakaappaukset tallennan. Kaksoinklikkaan työpöydällä jonkun kuvan auki, ctrl+v ja ctrl+s ja keksin nimen. Käytän aina print screeniä kuvakaappauksen ottamiseksi, useimmat pelit tallentaa sen suoraan, enemmän selaimesta tulee erikseen tallennettua.



Mulla menee litran viemäriraepurkki n. 5-10 vuodessa yksin asuessa. Käytän sitä viimeistään kun alkaa vesi kulkemaan liian hitaasti. Mä en todellakaan avaa mitään likaisia vesilukkoja ja puhdista niitä itse. Ekassa kämpässä(solu) katselin kyllä vierestä kun huoltomies sen teki. Ja noita löytyy supermarketeistakin, toki Tokmannin on halvempaa ja sellainen on ruokakaupan vieressä.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
243
Muutettiin juuri viime viikonloppuna uuteen kämppään ja tulin siihen tulokseen, että tarvitsen uuden hyllykön Blu-ray kokoelmalleni. Edellinen ratkaisu oli Ikealta vuosia sitten ostettu metalliset DVD kehikot, joita ei enää myynnissä ole. Muuttaessa tulin siihen tulokseen, että jo nekin vaati hitosti ruuvaamista seinään ja niistäkin tila on jo loppunu aika päiviä sitten kesken.

Sijoituspaikkana mulla on leveydeltään maksimissaan 90 cm, mutta korkeutta voisi olla n. 2 metriä tai vaikka hieman ylikin. Syvyyttä taas mielellään mahdollisimman vähän, eli sen minkä Blu-Ray kotelot vaatii. En vaan tunnu löytävän mitään järkevää, mikä toimisi mulle. Kapeat hyllykötkin on aikalailla pois suljettu ajatus, vaikka niitä voikin laittaa rinnakkain, mutta hyllyköiden välit tuppaa ryöväämään turhaan tilaa leffoilta, kun saman voisi toteuttaa leveämmillä hyllyillä.

Joten löytyisikö täältä jotain hyviä vinkkejä mistä moisia hyllyjä voisi hommata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 884
Muutettiin juuri viime viikonloppuna uuteen kämppään ja tulin siihen tulokseen, että tarvitsen uuden hyllykön Blu-ray kokoelmalleni. Edellinen ratkaisu oli Ikealta vuosia sitten ostettu metalliset DVD kehikot, joita ei enää myynnissä ole. Muuttaessa tulin siihen tulokseen, että jo nekin vaati hitosti ruuvaamista seinään ja niistäkin tila on jo loppunu aika päiviä sitten kesken.

Sijoituspaikkana mulla on leveydeltään maksimissaan 90 cm, mutta korkeutta voisi olla n. 2 metriä tai vaikka hieman ylikin. Syvyyttä taas mielellään mahdollisimman vähän, eli sen minkä Blu-Ray kotelot vaatii. En vaan tunnu löytävän mitään järkevää, mikä toimisi mulle. Kapeat hyllykötkin on aikalailla pois suljettu ajatus, vaikka niitä voikin laittaa rinnakkain, mutta hyllyköiden välit tuppaa ryöväämään turhaan tilaa leffoilta, kun saman voisi toteuttaa leveämmillä hyllyillä.

Joten löytyisikö täältä jotain hyviä vinkkejä mistä moisia hyllyjä voisi hommata.
Jos saa maksaa ikeaa enemmän niin keittiökalustefirmalta tai puusepältä tilaa mittatilaushyllyt.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
227
Joten löytyisikö täältä jotain hyviä vinkkejä mistä moisia hyllyjä voisi hommata.
Ikeaan linkki

Tarviiko levyjen näkyä eteenpäin kaikkien? Meillä on nykyään CD:t tämmöisissä pussukoissa ja ne on helppo vetää pussukka kerrallaan ja katsoa mitä löytyy. Blueray:lle voinee olla joku toinen koko parempi kun tämä mutta idean varmasti tajuat.

Noita menee sitten neljä Ikean semmoiseen neliön muotoiseen hyllyyn. Vaatii toki järjestelmällisyyttä, että löytää sen mitä etsii vaivatta.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 112
Kuuluiskohan Antimoden kaukosäätimen toimia silleen, et sitä ei tartte oikeesti tosissaan tähtäillä? Joutuu menemään jonku parin metrin päähän, eikä silloinkaan toimi kunnolla. Onkohan toi paskana, vai ominaisuus? Patterin olen siihen vaihtanut.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 255
Jos työntekijällä on luvattu/sovittu, että esim. 5.12 hänellä on 8h päivä, ja edellisenä 4.12 klo 22 soitetaan, että et tule huomenna töihin ; niin mikä työaikalain kohta tähän tulee/tukee?

Oma ajatus on, että tekijälle kuuluu palkka tuolta ajalta, koska tunnit on ns. "luvattu" ja työntekijä on mahdollisesti järjestellyt omia menojaan jne. sen mukaan.. Mutta mikä lainkohta tai työsopimus tuota tukee.

Eikai voida ottaa tunteja pois itsestään, jos ne on luvattu - varsinkaan noin lyhyellä varoitusajalla?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 369
Viestejä
4 158 814
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom