Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Kun risteily lähtee aamulla ja on takaisin satamassa seuraavana aamuna, niin miten tuon jälkimmäisen päivän aamupala toimii käytännössä? Paatti seisoo satamassa ja kiireessä vedetään sapuskat naamaan ennen kuin väki vyöryy pois laivasta ja uudet tulevat tilalle? Kannattaako tuo aamupala ottaa?

Edit: Lapsiperheen näkökulma

Tuo taisi olla aika aikasin satamassa? Aamupala tarjoillaan ennen sitä. Lapsille vähän evästä (banaanit, pussipuurot tms) joita voi heti aamusta syödä ja etsii sitten maissa jostain paikan aamiaiselle. Ei tarvitse sitten kiiressä aamuyöstä aamupalaa syödä laivassa.
 
Ok, eli Gloryllä buffet-aamiainen on 6.30 - 10.30 ja se lähtee turusta 8.45 ja saapuu 7.35. Eli sanoisin joo että vähän kiireellä saa kummassakin päässä hoidella aamiaisen.
 
Telia ja kirjautuminen???? Joskus aikoinaan on ollut liittymä ja tuoteostoja joita ei luonnollisesti nyt ole ollut varmaan pariin vuoteen mitään. Päässyt normaalisti kirjautumaan sisään omalla Telia-tunnuksella tai mobiilivarmenteella, mutta mikäs tuossa nyt on kun ei pääse kirjautumaan millään tavalla. Ilmeisesti pitäis soittaa asiakaspalveluun mikäli haluaa kirjautua? Mikähän juttu.
 
No jos sulla ei ole mitään palveluita, niin ethän silloin voi kirjautua asiakasjärjestelmään. EU:n tietosuojadirektiivikin määrittää että henkilötietoja ei saa tarpeettomasti roikottaa järjestelmissä, joten jos asiakkuus on päättynyt esim. 2 vuotta sitten niin on aika luonnollista että sinusta ei ole järjestelmässä enää mitään tietoa.
 
No jos sulla ei ole mitään palveluita, niin ethän silloin voi kirjautua asiakasjärjestelmään. EU:n tietosuojadirektiivikin määrittää että henkilötietoja ei saa tarpeettomasti roikottaa järjestelmissä, joten jos asiakkuus on päättynyt esim. 2 vuotta sitten niin on aika luonnollista että sinusta ei ole järjestelmässä enää mitään tietoa.

Kyllä, mutta erikoista, ettei pääse edes kirjautumaan vahvalla tunnistautumisella, eli mobiilivarmenteella eikä pankkitunnuksilla jolloin saavat asiakkaantiedot ja sama koskee Telian omaa Sovellusta.
 
Ei sieltä vahvasta tunnistuksesta tule kuin etu- ja sukunimi ja henkilötunnus ja jos ovat rakentaneet tunnistumisen siihen että olemassaoleva asiakas voi kirjautua järjestelmään, niin mielestäni on aika luontevaa että siinä kohti ei automaattisesti luoda uutta asiakasta jos joku random käy kokeilemassa kirjautumista, varsinkin kun asiakas ilman mitään tuotteita ei oikeasti ole asiakas.

No edellä on minun käsitys siitä mikä on mielekästä, mutta toki muutakin mieltä saa olla.

Sinänsähän ongelma ratkeaa sillä että tilaat jonkun Telian tuotteen.
 
Viimeksi muokattu:
Sinänsähän ongelma ratkeaa sillä että tilaat jonkun Telian tuotteen.

Näin kuvittelin ja varmasti asiakassuhde luodaan tässä kohtaa, mutta nyt kun menet kassaa kohti sen tuotteen kanssa, täytät kentät ja ylhäällä kysyy tunnistautumista jotta kuitit yms saa sitten sen alle niin lopputulema on, että tietoja ei löytynyt. :D Ehkä pitää soittaa tuonne asiakaspalveluun kun kerran sitä ehdottaa.
 
Näin kuvittelin ja varmasti asiakassuhde luodaan tässä kohtaa, mutta nyt kun menet kassaa kohti sen tuotteen kanssa, täytät kentät ja ylhäällä kysyy tunnistautumista jotta kuitit yms saa sitten sen alle niin lopputulema on, että tietoja ei löytynyt. :D Ehkä pitää soittaa tuonne asiakaspalveluun kun kerran sitä ehdottaa.
Eikös tuo Telian kauppa automaattisesti luo sinulle tilin kun täytät ne kentät etkä vaan yritä kirjautua tuossa vaiheessa sillä "Tunnistaudu" -napilla sisään? Eli siitä vaan seuraavalle sivulle kassalla niin käsittääkseni järjestelmä luo sinulle uuden tilin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 406
Viestejä
4 787 409
Jäsenet
77 750
Uusin jäsen
aba

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom