Tämä on ihan insinöörien isolla rahalla suunnittelema ominaisuus. Kysyin tästä Geberitin tekniseltä tuelta koska teimme takuuhuoltoja heille.Tuliterä IDO;n wc-pönttö otettu käyttöön. Huuhdellessa sellainen "ongelma", että huuhtelusäiliön täyttö alkaa pienellä viiveellä. Ensin huuhtelu, ja tovi siitä alkaa säiliö täyttymään. Onko tämä helposti korjattavissa? Äkkiseltään IDO;n sivuilta ei löytynyt ohjetta.