Minkähän ihmeen takia amazon.de:llä tällänen ongelma, kun kirjautuu sinne sisälle (yleensä aina pysyvästi kirjautuneena sisään), niin väittää että salasana aina väärin, vaikka joka ikinen kerta sen asentaa uusiksi, ja täysin saman salasanan?
Koittaa jollain helvatan windowsin tunnistuksella kirjautua, mutta sitä en käytä niin salasanalla koittaa kirjautua. Sitten herjaa aina että väärä salasana, vaikka se on se täysin sama ollut... ärsyttää joka kerta vaan tehdä uusiksi ja taas laittaa samat asiat.