Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joku tämän tyylinen? ENFORCER OVIKELLO/SISÄÄNTULOHÄLYTINMillä hakusanoilla, suomeks ja englanniks löytäis ns.. "valoveräjiä" ammattikäyttöön, ei siis mitään rakennussarjoja vaan ihan vaikka ajotielle laitettava valmis/puolivalmis ratkaisu.
Sanoinko että kotona?16 valvontakameraa kotona... kuulostaa aika paranoialta. Useimmissa yrityksissäkään ei ole noin montaa. Mitä vastaan/miltä uhkalta tässä pyritään suojautumaan?
Juu, juuri tällaista haetaan. Pitääkin kattoa tarkemmin.joku tämän tyylinen? ENFORCER OVIKELLO/SISÄÄNTULOHÄLYTIN
Ja JOS olisi ollutkin kotona niin jos tuollainen saisi nukkumaan yönsä paremmin niin ketäs se taas haittaisi. Ja kuten mikkos sanoi, ei kotona.16 valvontakameraa kotona... kuulostaa aika paranoialta. Useimmissa yrityksissäkään ei ole noin montaa. Mitä vastaan/miltä uhkalta tässä pyritään suojautumaan?
ja jos haluaa vain ajoneuvoja tunnistaa niin joku induktiivinen kela katuun joka reagoi vasta riittävän isoon määrään metallia.Juu, juuri tällaista haetaan. Pitääkin kattoa tarkemmin.
Ei kun nimenomaan on vaan tarkoitus tunnistaa tontille tulevat ihmiset ja autot ettei kukaan pääse huomaamatta hiippailemaan pihalle. Kamerat tosiaan on, mutta ne on sen verran iäkkäitä että niissä ei ole mitään älyjuttuja ja muutenkin tuollainen yksinkertainen "ovikello" on helpointa ja nopeinta toteuttaa erillisellä järjestelmällä. Kamerat ja tallennus sitten tietenkin hoitaa juuri niille tarkoitetut asiat.ja jos haluaa vain ajoneuvoja tunnistaa niin joku induktiivinen kela katuun joka reagoi vasta riittävän isoon määrään metallia.
Lidlin hyllykierto hitaampaa?Minkä takia Lidlin Pohjolan Meijerin täysmaidossa on parasta ennen päivä aina vain muutaman päivän päässä? Esimerkiksi tänään 27.5. olivat kaikki maidot päivätty 29.5.
Viereisen S-Marketin Juustoportin maito oli päivätty 16.6.
Luulisi että tavara on pitkälti samaa kuitenkin.
En juuri koskaan osta maitoa, mutta ihmettelin samaa ilmiötä Lidlissä viime viikolla. Tuntui olevan melkein kaikki tavara jotain vanhaa loppua ja jopa kuukausia säilyvissä tuotteissa usein pari päivää jäljellä. Pistaasit olivat jopa muutamalla vuorokaudella päiväysvanhoja.Minkä takia Lidlin Pohjolan Meijerin täysmaidossa on parasta ennen päivä aina vain muutaman päivän päässä? Esimerkiksi tänään 27.5. olivat kaikki maidot päivätty 29.5.
Viereisen S-Marketin Juustoportin maito oli päivätty 16.6.
Luulisi että tavara on pitkälti samaa kuitenkin.
Maitoon tämä teoria ei oikein istu, mutta luulisin että Lidl ostaa etenkin kampanjatuotteiksi jotain varaston taakse unohtuneita jämäeriä jotka saa sopuhintaan.Lidlin hyllykierto hitaampaa?
Pistaasit olivat jopa muutamalla vuorokaudella päiväysvanhoja.
Saa jos kyseessä on parasta ennen eikä viimeinen käyttöpäivä.Tollaisiahan ei saa myydä.
Tollaisiahan ei saa myydä.
Vertaat kahta erilaista tuotetta toisiinsa. Juustoportilla ja muutamalla muulla meijerillä on "ultrapuhdas" pakkauslinjasto, jolla saadaan pidempi säilyvyysaika vanhempaa tekniikkaa käyttäviin meijereihin verrattuna.Minkä takia Lidlin Pohjolan Meijerin täysmaidossa on parasta ennen päivä aina vain muutaman päivän päässä? Esimerkiksi tänään 27.5. olivat kaikki maidot päivätty 29.5.
Viereisen S-Marketin Juustoportin maito oli päivätty 16.6.
Luulisi että tavara on pitkälti samaa kuitenkin.
selaimen incognito-tilassa ei oo evästeitä, siks ne näkyy siellä. Normaalitilassa chrome varmaan estää kolmannen osapuolen evästeet, ja monet some-upotukset tarvii niitä. Kannattaa tsekata chrome://settings/content/cookies ja laittaa salli kaikki evästeet, niin alkaa taas näkyä.Tyhjensin evästeet yms.. no nyt ei sitten näy IS tai HS uutisten X tai intsa jutut uutisissa. Ingognitossa näkyy jostain syystä, ja jokapuolella muualla. Chrome selain. AI apustus sai aivot vielä enemmän solmuun kun kyselin.
Jos täällä joku osaisi auttaa?
Sinun pitää sallia ne toiminnalliset evästeet jotka tämän toiminnallisuuden mahdollistaa.Tyhjensin evästeet yms.. no nyt ei sitten näy IS tai HS uutisten X tai intsa jutut uutisissa
Oon sallinut tuolla kaikki evästeet. Taisi unohtua alkuperäisestä kysymyksestä että evästeistä ongelma, esim IS jutuissa tulee laatikko missä salli evästeet, muttei se tee mitään vaikka klikkaa.selaimen incognito-tilassa ei oo evästeitä, siks ne näkyy siellä. Normaalitilassa chrome varmaan estää kolmannen osapuolen evästeet, ja monet some-upotukset tarvii niitä. Kannattaa tsekata chrome://settings/content/cookies ja laittaa salli kaikki evästeet, niin alkaa taas näkyä.
Mihin aikaan jätskikiskat aukeaa tänään?
Noin 11-16
Peilin kautta lisää matkaa.Menin sit ostamaan laskuvirheen myötä videotykin missä ei heittoetäisyys riitä ensinkään 120tuuman kankaalle kolmen metrin päästä.. Onko tuohon mitään kikkakolmosia, vai uusi vaan ostettava? Palautusoikeuskin mennyt aikaa sitten, kun tullut kuhnailtua asennuksen kanssa.
Acer H6815BD. Mikä tuo peilihomma on?Peilin kautta lisää matkaa.
Mikä projektori kyseessä?
Acer H6815BD. Mikä tuo peilihomma on?
Okei, ei kuulosta hyvältä. Kiitos kuitenkin.Kun peiliin osoitat tykin kuvan sillä tavoin että peilin heijastus osuu kankaalle, niin se heittopituus on pidempi kuin tykistä suoraan kankaaseen
Itse teetättäisin esimerkiksi paikallisen ammattiopiston metallipuolelta tuollaisen. Tuskin paljoa maksaisi. Olettaen tietysti, että läheltä löytyy metallipuolen omaava ammattiopisto.voisiko jostain löytyä semmoinen vettä kestävä esim rst purkki joka olisi max 6cm(ehkä7) paksu ja sisätilavuus noin 5-15litraa (eli muut mitat sen mukaan mutta max 60cm x 60cm) ja sen pitäisi kestää noin 5bar painetta? sen pitäisi myös kestää kuumaa ..200-300 astetta noin eli ei saa olla muovia tai muuta maalattua.. vai pitääkö se teettää jossain..
Paitsi että kesälomat alkoi just, ja joutuisi odottamaan syksyyn.Itse teetättäisin esimerkiksi paikallisen ammattiopiston metallipuolelta tuollaisen. Tuskin paljoa maksaisi. Olettaen tietysti, että läheltä löytyy metallipuolen omaava ammattiopisto.
Vanha jauhesammutin kävi ainakin mielessä.voisiko jostain löytyä semmoinen vettä kestävä esim rst purkki joka olisi max 6cm(ehkä7) paksu ja sisätilavuus noin 5-15litraa (eli muut mitat sen mukaan mutta max 60cm x 60cm) ja sen pitäisi kestää noin 5bar painetta? sen pitäisi myös kestää kuumaa ..200-300 astetta noin eli ei saa olla muovia tai muuta maalattua.. vai pitääkö se teettää jossain..
Totta, en tuota tajunnut yhtään.Paitsi että kesälomat alkoi just, ja joutuisi odottamaan syksyyn.
Mitat on aika mielenkiintoiset, jos hahmottaa että laittaa 10kpl 0.5l tölkkiä peräkkäin niin saadaa 5l.voisiko jostain löytyä semmoinen vettä kestävä esim rst purkki joka olisi max 6cm(ehkä7) paksu ja sisätilavuus noin 5-15litraa (eli muut mitat sen mukaan mutta max 60cm x 60cm) ja sen pitäisi kestää noin 5bar painetta? sen pitäisi myös kestää kuumaa ..200-300 astetta noin eli ei saa olla muovia tai muuta maalattua.. vai pitääkö se teettää jossain..
Niin ei se helppoo ole.. tulisi saunan kiukaan taakse veden esilämmityspurkiksi. (Kyllä mulla ideoita riittää). Voisi se tehdä iha rst levystä ja pistää läpipultteja tasaisesti ja hitsata kannat tiiviiksi... tulee pihasaunaan puutarha letku käyttöön eli ei ole niin just jos vähä tiputtaa...Mitat on aika mielenkiintoiset, jos hahmottaa että laittaa 10kpl 0.5l tölkkiä peräkkäin niin saadaa 5l.
Kuulostaa spekseiltään sen verran tuomiopäivän projektilta että ammattikoulussa en teettäisi.
Hankala löytää tuolainen putkimallinen paineastia.

Ei se vettä täynnä ole kuin varmaan sen max 100(tai paljon kylmempi).. sit jos ilman vesiä kiuasta lämmittää niin kai sille voi kuuma tulla...200-300°C ja 5bar, mutta saa silti vuotaa ja puutarhaletkukäyttöön
E: ei taida riittää 5bar edes saamaan vettä tuohon 200-300c, kiehuu.
Ja harvemmin ovat rosteria.Vanha jauhesammutin kävi ainakin mielessä.
Edit: Halkaisija kyllä menee yli.
voisiko jostain löytyä semmoinen vettä kestävä esim rst purkki joka olisi max 6cm(ehkä7) paksu ja sisätilavuus noin 5-15litraa (eli muut mitat sen mukaan mutta max 60cm x 60cm) ja sen pitäisi kestää noin 5bar painetta? sen pitäisi myös kestää kuumaa ..200-300 astetta noin eli ei saa olla muovia tai muuta maalattua.. vai pitääkö se teettää jossain..
Kuin pitkä on ajallisesti pieni viiveTuliterä IDO;n wc-pönttö otettu käyttöön. Huuhdellessa sellainen "ongelma", että huuhtelusäiliön täyttö alkaa pienellä viiveellä. Ensin huuhtelu, ja tovi siitä alkaa säiliö täyttymään. Onko tämä helposti korjattavissa? Äkkiseltään IDO;n sivuilta ei löytynyt ohjetta.
2-3s ulkomuistista, en ole kohteessa nytKuin pitkä on ajallisesti pieni viive
2-3s ulkomuistista, en ole kohteessa nyt
Itse arvelisin että on taipumusta sellaisiin kunnon satseihin jotka vaativat 2-3 huuhtelua jotta päästään parhaaseen tulokseen.Kun kysyt "onko tämä helposti korjattavissa", niin siihen vastaamatta kysyn sinulta että onko tälle hyvää syytä korjata?
Itse arvelisin että on taipumusta sellaisiin kunnon satseihin jotka vaativat 2-3 huuhtelua jotta päästään parhaaseen tulokseen.
Ei tässä varsinaisesti syytä korjaamiseen, vaan toinen pytty uusittiin syksyllä ja siinä ei vastaavaa ilmiötä esiinny. Remontti mennyt sen verran päin persettä urakoitsijan toimesta että aika tarkalla kammalla syynään mahdollisia ongelmia.
Elämästäni ei tulisi mitään ilman pillupuhelinta jonka teho on sitä luokkaa että se lasketaan suolihuuhtojaksi. Ja siis se pöntön entraus on se tärkein kohta elämän hallinnassani.Minä suurena ihmisenä teen suuren tuotoksen, kuitenkin yksi suuri huuhtelu lähes aina riittää seinämalliseen IDO Glow istuimeen.
Elämästäni ei tulisi mitään ilman pillupuhelinta jonka teho on sitä luokkaa että se lasketaan suolihuuhtojaksi. Ja siis se pöntön entraus on se tärkein kohta elämän hallinnassani.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.