Kuva ei ilmesty näyttöön

Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Elikkäs. Aikaisemmin täysin toimivaan koneeseen vaihdoin virtalähteen ja ssd, mutta rempan jälkeen ei kuva enään ilmesty näytölle. Kone on ollut käyttämättömänä reilun kuukauden ennen osien vaihtoa. Vaihto operaation aikana ei käynyt mielestäni mitään kämmejä ja liittimet ovat kunnolla kiinni. Auttakaa kädetöntä.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Lähteekö se kone ns käyntiin normaalisti mutta näyttöön ei tule mitään? Pääsetkö näytön valikoihin. Seuraavaksi sitten näytönohjaimen irroitus ja tarkista että kaikki on kunnolla kiinni. Ja onko sulla ne lisävirtapiuhat kiinni.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Lähteekö se kone ns käyntiin normaalisti mutta näyttöön ei tule mitään? Pääsetkö näytön valikoihin. Seuraavaksi sitten näytönohjaimen irroitus ja tarkista että kaikki on kunnolla kiinni. Ja onko sulla ne lisävirtapiuhat kiinni.
Lisävirtapiuhat on kiinni. Ei tule siis minkäänlaista signaalia näytölle.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Lisävirtapiuhat on kiinni. Ei tule siis minkäänlaista signaalia näytölle.
Toimiiko näyttö? Ja onko emolevyllä oma portti näytölle? Kummassa sulla on piuha kiinni, se pitää olla näytönohjaimsessa kiinni. (en pidä sinua tyhmänä vaan tähänkin olen joskus törmännyt). Ja jos emolla on oma hdmi portti niin ota näytönohjain irti ja kokeile toimiiko emon kautta.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Toimiiko näyttö? Ja onko emolevyllä oma portti näytölle? Kummassa sulla on piuha kiinni, se pitää olla näytönohjaimsessa kiinni. (en pidä sinua tyhmänä vaan tähänkin olen joskus törmännyt). Ja jos emolla on oma hdmi portti niin ota näytönohjain irti ja kokeile toimiiko emon kautta.
Näyttiksessä on piuha kiinni, oon kokeillu hdmi ja dvi. Täytyy kokeilla.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Toimiiko näyttö? Ja onko emolevyllä oma portti näytölle? Kummassa sulla on piuha kiinni, se pitää olla näytönohjaimsessa kiinni. (en pidä sinua tyhmänä vaan tähänkin olen joskus törmännyt). Ja jos emolla on oma hdmi portti niin ota näytönohjain irti ja kokeile toimiiko emon kautta.
Näyttiksessä on piuha kiinni, oon kokeillu hdmi ja dvi. Täytyy kokeilla.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Toimiiko näyttö? Ja onko emolevyllä oma portti näytölle? Kummassa sulla on piuha kiinni, se pitää olla näytönohjaimsessa kiinni. (en pidä sinua tyhmänä vaan tähänkin olen joskus törmännyt). Ja jos emolla on oma hdmi portti niin ota näytönohjain irti ja kokeile toimiiko emon kautta.
Näyttiksessä on piuha kiinni, oon kokeillu hdmi ja dvi. Täytyy kokeilla.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 362
Virtalähteestä on/off kytkin päällä? Etupaneelin start napin johdot väärin/irti?
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
692
Vieläkö sulta löytyy tuo vanhempi virtalähde jos koittasit sillä että toimiiko. Jos toimii niin sithän uus on sökö.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
218
Voisko joku foorumilainen käydä katsomassa, tää savumerkkien lähettely on vähän turhauttavaa¿ Itse voin hyvinkään alueella jeesata.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
13
Okei päivitetääs vähän. Annoin ihan vaan pari päivää olla ilman virtoja ja nyt kuva on pari kertaa ilmestynyt näytölle ja olen saanut biosin auki. Omituista on se, että näyttää prossun lämmöiksi 91°C vaikka prossu on oikeasti aivan viileä. Kun koitan rebootata ja avata muistitikulta windowsin asennusohjelmaa, niin ei suostu taas antamaan kuvaa näytölle. Kun odottelee yön yli ja kokeilee uudestaan niin taas saa kuvan näytölle.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
692
Okei päivitetääs vähän. Annoin ihan vaan pari päivää olla ilman virtoja ja nyt kuva on pari kertaa ilmestynyt näytölle ja olen saanut biosin auki. Omituista on se, että näyttää prossun lämmöiksi 91°C vaikka prossu on oikeasti aivan viileä. Kun koitan rebootata ja avata muistitikulta windowsin asennusohjelmaa, niin ei suostu taas antamaan kuvaa näytölle. Kun odottelee yön yli ja kokeilee uudestaan niin taas saa kuvan näytölle.
Mistä tiedät että prossu on oikeasti viileä?
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
769
Itse purkaisin koneen osiin ja asentaisin osat takaisin, siellä on todennäköisesti virtalähteen vaihdon yhteydessä joku heilahtanut tjm ja ei ole kunnolla paikoillaan. Toki jotain on voinut mennä rikkikin, mutta tuo purkaminen ja kasaaminen on nyt helpoin tarkastaa kontaktit ainakin.

edit. korjattu typo
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 330 008
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom