kuulokkeissa oikea ja vasen väärinpäin.

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
sanokaas viisaat miten toi on mahdollista? luurit siis Logitechin G430 ja USB liitännällä. ei ymmärrä. onneksi ongelma naapurin kundilla eikä itsellä. onko vinkkejä ongelmaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
103
Kannattaa kysyä suoraan valmistajalta, kuulostaisi valmistusvialta. Vastausta odotellessa voit käyttää kuulokkeita väärinpäin, jos ääni silti kuuluu.
 

PyleP

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 061
Jos kyseessä täysin uudet luurit, niin onhan se mahdollista että on fyysisesti piuhat väärinpäin..
Jos taasen ongelma alkanut yhtäkkiä, niin windowsin/linuxin puoleltahan se vika löytyy.. ei tosin mitään hajua onko edes normisäädöillä(ilman kolmannen osapuolen ohjelmia) edes mahdollista vaihtaa kanavat keskenään.

E: hidas, mutta hävisin sentään Jeesukselle xD
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
Kannattaa kysyä suoraan valmistajalta, kuulostaisi valmistusvialta. Vastausta odotellessa voit käyttää kuulokkeita väärinpäin, jos ääni silti kuuluu.
ajattelin joo kokeilla tänään omassa koneessa ja jos tässäkin väärin päin lähtee takas verkkikseen luurit. kiitos avusta anyway :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
asia ratkaistu! ihan helvetin uskomatonta, mutta kundi siirsi koneen pöydän vasemmasta laidasta oikeaan laitaan ja äänet oikeinpäin. ei kannata kysyä miten se on mahdollista, mutta asia vaan on näin... ihan uskomatonta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
en ollut todistamassa historiallista ihmettä, mutta kävin uteliaisuuttani katsomassa (kuuntelemassa) ihmettä :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 080
asia ratkaistu! ihan helvetin uskomatonta, mutta kundi siirsi koneen pöydän vasemmasta laidasta oikeaan laitaan ja äänet oikeinpäin. ei kannata kysyä miten se on mahdollista, mutta asia vaan on näin... ihan uskomatonta.
Kasatussa koneessa voi olla mahdollista että vois mennä pinnit väärin FPAUDIO mutta fyysinen koneen paikka ei pitäis vaikutta. Ei ainakaan mun kaliin mene miten toi voi olla mahdollista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 949
Nyt ollaan henkimaailman kanssa tekemisissä, todellisuudessa se ei kyllä noin mene.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
Kasatussa koneessa voi olla mahdollista että vois mennä pinnit väärin FPAUDIO mutta fyysinen koneen paikka ei pitäis vaikutta. Ei ainakaan mun kaliin mene miten toi voi olla mahdollista.
kävin itse tsekkaamassa että näin se vaan oli... kai se on henkimaailman hommia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
kävin itse tsekkaamassa että näin se vaan oli... kai se on henkimaailman hommia.
Onko temppu toistettavissa?

Jos on, niin ei muuta kuin keksimään TyynePuustisenHaamu™ tasoinen tarina ja yhteys skepsikseen.
Ja eikös Randin miljoonatkin ole vielä tarjolla? :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
kyseessä on naapurin nappulan kone... voin käydä huomenna katsomassa. en voi selittää mutten kun jollain magneetti jutulla? ei vaan käsitä.. kelasin jo itse olenko seonnut :)
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 132
Tai sit käyttis / ajurit bugittanu ja korjaantunut kun bootannu koneen?
 
G

gorgonzola

Vieras (tunnus poistettu)
Tyyppivika noille ja ilmeisesti muilleki Logitechin usb-kuulokkeille.
Googleen esim. "Logitech G430 reverse sound".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Omatkin kuulokkeet (ei logitechin) oli "väärinpäin", korjautui apo equalizerilla kun sinne lisäsi configiin yhden rivin, löytyy ohjeet varmaan jollain "apo equalizer channel swap".
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 271
Viestejä
4 231 459
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom