Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa kysyä suoraan valmistajalta, kuulostaisi valmistusvialta. Vastausta odotellessa voit käyttää kuulokkeita väärinpäin, jos ääni silti kuuluu.
asia ratkaistu! ihan helvetin uskomatonta, mutta kundi siirsi koneen pöydän vasemmasta laidasta oikeaan laitaan ja äänet oikeinpäin. ei kannata kysyä miten se on mahdollista, mutta asia vaan on näin... ihan uskomatonta.
Kasatussa koneessa voi olla mahdollista että vois mennä pinnit väärin FPAUDIO mutta fyysinen koneen paikka ei pitäis vaikutta. Ei ainakaan mun kaliin mene miten toi voi olla mahdollista.asia ratkaistu! ihan helvetin uskomatonta, mutta kundi siirsi koneen pöydän vasemmasta laidasta oikeaan laitaan ja äänet oikeinpäin. ei kannata kysyä miten se on mahdollista, mutta asia vaan on näin... ihan uskomatonta.
Kasatussa koneessa voi olla mahdollista että vois mennä pinnit väärin FPAUDIO mutta fyysinen koneen paikka ei pitäis vaikutta. Ei ainakaan mun kaliin mene miten toi voi olla mahdollista.
kävin itse tsekkaamassa että näin se vaan oli... kai se on henkimaailman hommia.
Kysy kaverilta että palaako vika jos se siirtää sen koneen takas?kävin itse tsekkaamassa että näin se vaan oli... kai se on henkimaailman hommia.
Se on vaan pitäny kuulokkeita väärinpäin päässä