Kuulokkeiden rätinä

Liittynyt
13.05.2021
Viestejä
13
Ostin kesällä Beyerdynamicin amiron home kuulokkeet ja nyt yks kaks vasemmalta puolelta on alkanut kuulumaan pientä rätinää ja särinää. Mistähän mahtaa johtua? Kuulokevahvistimeen/ulkoiseen äänikorttiin on kuulokkeet isketty. Suoraan tietokoneen kuulokeliitäntään ja puhelimeenkin liitettynä sama rätinä ja särinä vaivaa. Se ei ole kovin kovaa, mutta tarpeeksi häiritsevää silti. Aikaisemmin ei ole ollut mitään ongelmaa.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Jos ongelma esiintyy kovilla volyymeillä, luultavasti ajurin kalvossa on hius tai joku muu roska. Pinseteillä varovasti onkimalla saa pois.
 
Liittynyt
13.05.2021
Viestejä
13
Jos ongelma esiintyy kovilla volyymeillä, luultavasti ajurin kalvossa on hius tai joku muu roska. Pinseteillä varovasti onkimalla saa pois.
Joo kohtuu isolla yleensä kuuntelen. Tiedä tohtiiko noita kuulokkeita mennä ite sörkkimään ettei hajoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
79
Olin jo heittämässä rätiseviäni kuulokkeita SER-jätteeseen. Itselläni oli vielä hetki sitten vastaavanlainen ongelma vasemman puolen kuulokkeessa DT 770 PRO. Poistettuani huomattavan määrän hiuksia vasemman puolen kuulokkeen kankaan päältä joista osa meni selkeästi läpi kankaasta läpi rätinä poistui kokonaan. Kiitoksia avusta vaikkei tämä suoraan minulle ollut tarkoitettukkaan.
 
Liittynyt
13.05.2021
Viestejä
13
Olin jo heittämässä rätiseviäni kuulokkeita SER-jätteeseen. Itselläni oli vielä hetki sitten vastaavanlainen ongelma vasemman puolen kuulokkeessa DT 770 PRO. Poistettuani huomattavan määrän hiuksia vasemman puolen kuulokkeen kankaan päältä joista osa meni selkeästi läpi kankaasta läpi rätinä poistui kokonaan. Kiitoksia avusta vaikkei tämä suoraan minulle ollut tarkoitettukkaan.
No tämä sun viesti antaa ainakin toivoa, joten kiitos tästä! En vain tohdi poistaa tätä vasemman puolen korvatyynyä, koska pelkään että saan sen rikki, kun olen niin tohelo.

Edit. Otin vasemman puolen korvatyynyn pois ja puhdistin siitä kankaasta ja tyynyn ympäriltä pölyt, mutta ei auttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.05.2021
Viestejä
13
On tämä nyt saatana näiden kuulokkeiden kanssa aina. :D Huoltokin monen sadan kilometrin päässä, niin eipä näitä nyt huvittais sinnekkään lähettää. Keksis vaan, mitä ite tehdä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 489
Viestejä
4 164 022
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom