Kuulokkeiden modaus/muita konsteja?

Liittynyt
18.04.2019
Viestejä
8
Heipä hei! En tiennyt menisikö tämä DIY vai oheislaite-kategoriaan niin laitoin tänne.

Eli, mulla on Steelseriesin Arctis 5 kuulokkeet, ja ongelmana FPS-pelit ja stereokuulon puuttuminen. Eli toinen korvani on "kuuro" (ei korvakäytävää, mutta kuuloluut kyllä). Olen koittanut kaikenlaisia säätöjä, jotta saisin kuuron korvani kuulemaan edes jotain (luujohteisena), mutta toistaiseksi vain kovat äänet pelissä kuulen molemminpuolin, en siis esim. hiiviskelyä seläntakana.

Siispä kysynkin täältä jos joku tietäisi jotain konstia miten tehostaa kuuron korvani puoleista kuuloketta? Olen etsinyt netin läpi luujohdekuulokkeita, mutta valitettavasti kaikki on bluetoothilla toimivia ja suunniteltu lenkkeilyyn (akun kesto max 8 tuntia), niin eipä niistäkään ole hyötyä... Eli en ole hifi-expertti ja en osaa käyttää kolvia joten olisiko kuulokkeilleni mitään tehtävissä, että toisesta kuulokkeesta saisi jotenkin luujohteisen?

Kiitos jos jaatte mielipiteenne. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Valitettavasti en osaa auttaa, mutta ihan pakko laittaa ketju seurantaan.

Äitini ollessa vasta lapsi, hänen toinen korvansa tulehtui niin pahoin, että tärykalvo puhkesi tai puhkaistiin. Kuulo ei palautunut koskaan. Haluaisinkin hankkia hänelle TV-käyttöön langalliset luujohdekuulokkeet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 111
Viestejä
4 191 791
Jäsenet
70 865
Uusin jäsen
Southsidespinner

Hinta.fi

Ylös Bottom