Kuuloke vahvistin ja Hifiman Sundara

Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
14
Hieman taustaa: Ostin Hifiman Sundarat noin kuukausi sitten. Oletuksena oli jo, että ne tarvitsee hyvän kuulokevahvistimen ja että vahvistimen laadullakin on merkitystä lopulliseen äänen laatuun.
Mulla on ollut pelikäytössä GoXLR Mini ja Sennheiser PC38x, eikä kummastakaan ole ollut pahaa sanottavaa.

Asiaan: GoXLR minin kanssa Sundarat kuulostaa ihan ok:lle tietyssä musiikissa, mutta toisissa laimealle ja pitemmällä sessiolla jopa epämiellyttävältä.
Jos vaihdan takaisin PC38x:iin, niin tulee melkein vapauttava tunne miten helppo niillä on kuunnella. Totesin saman myös kaverin HD650 kuulokkeilla.

Johtuukohan se pelkästään vahvistimen potkun puutteesta?
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
228
sundarat mielellään dedikoidulla kuulokevahvistimella. Vaikka impedanssi on pieni niin tässä on kuitenkin herkkyys matala. Virtaa tykkää syödä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 143
Sundarat menee melko hukkaan ilman erillistä kuulokevahvistinta.
 
Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
14
Tulikin hankittua viestin kirjoittamisen jälkeen kuulokevahvistimeksi Topping L50. Oon ollu kyllä tyytyväinen hankintaan.

Nyt on ollut harkinnassa DACin ostaminen (esim se saman sarjan Topping E50). Mitähän sitä ostaessa kannattaisi ottaa huomioon?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 143
Tulikin hankittua viestin kirjoittamisen jälkeen kuulokevahvistimeksi Topping L50. Oon ollu kyllä tyytyväinen hankintaan.

Nyt on ollut harkinnassa DACin ostaminen (esim se saman sarjan Topping E50). Mitähän sitä ostaessa kannattaisi ottaa huomioon?
Itselläni on E50 A90 vahvistimen kanssa. Itsellä E50 on ollut miltei täydellinen valinta, koska se tukee kaikkea sitä mitä tarvitsen, eikä ole fyysisesti liian iso.

Jos kaipaat tuhdimpaa vahvistinta mulla on A90 myynnissä.
 
Liittynyt
17.04.2020
Viestejä
73
Mullakin on Hifiman Sundara closed back kuulokkeet. Tällä hetkellä kuulokevahvistimena Schiit MAGNI+ HEADPHONE AMP AND PREAMP

Jotenkin vaan tuntuu, että kaipaisi ehkä tehokkaampaa kuulokevahvistinta (en todellakaan ole mikään hifi expertti). Olisiko parempaa/tehokkaampaa kuulokevahvistinta suositella?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 366
Viestejä
4 234 698
Jäsenet
71 196
Uusin jäsen
Hillis

Hinta.fi

Ylös Bottom