Kun soitan tiettyyn numeroon kuuluu nopea beep-beep-beep ja puhelu katkeaa. Missä vika? (iPhone X)

Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 263
Kun soitan tiettyyn numeroon kuuluu nopea beep kolme kertaa. Sitten puhelu katkeaa. Puhelu ei hälytä tässä numerossa. Molemmilla Elisan liittymä.

Ongelman määritys tähän asti:

1. Jos boottaan puhelimeni (iPhone X) soitto yhdistyy tähän numeroon normaalisti.
2. Puhelimellani muihin numeroihin soittaminen onnistuu normaalisti.
3. Muiden puhelut (tiettävästi) toimivat tähän numeroon ongelmitta. Vain kun minä soitan tulee ongelmia.
4. Ongelma ollut ainakin pari viikkoa joten mikään lyhytaikainen operaattoriongelma ei ole kyseessä.
5. Vaihdoin uuden sim kortin ja ongelma ei poistunut.
6. Asensin iOs 15.2 eilen. Ei auttanut ongelmaan.
7. Osa puheluista on tehty siten että minulla on molemmat puihelimet edessäni. Vastaanottavassa puhelimessa ei näy mitään.
8. Ongelma muuttui jatkuvaksi kun vastaanottava puhelimeksi vaihtui Motorola Moto G50. Törmäsin ongelmaan aikaisemminkin mutta harvoin. Tosin tämä voi olla vain sattumaa. En ymmärrä miten minun puhelimeni boottaaminen voisi vaikuttaa toimintaan jos ongelma johtuu vastaanottajan puhelimesta.

Onko kellään mitään hyviä ideoita? Itselle tulee enää mieleen iPhonen tehdasasetusten palautus mutta olisi kiva yrittää jotain vähän vähempitöistä ensin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 408
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom