Kumpaa suuntaa tässä nyt kanttii kallistua OnePlus vai Motorola?

Liittynyt
22.11.2020
Viestejä
8
Eli tässä uuen puhelimen hommaamista olen miettinyt, ja OnePlussan Nord on ollut mielessä. Tossa nyt huomasin, että Motorolalta on Moto G 5g plus alennuksessa hintaan 359€. Päätin nyt kysyä hieman tietävemmiltä ihmisiltä, niin kumpi nyt onkaan järkevämpi?
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
90
199€ gigantissa moto g 5g. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Kamerakin nippa nappa menettelee.

Edit. Ei mitään järkeä ostaa 8gb versiota ellei ole sitten ihan varma että tarvii niin paljon rammia.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
90
Luulen että tässä hintaluokassa molemmat on hyviä ostoksia. Nord n10 hieman pienempi akku ja muutenkin hieman pienempi (mielipide juttuja kummasta tykkää). Motorolassa parempi prossu. Nordissa enemmän muistia ja amoled näyttö (musta on mustaa, mutta näihin voi palaa haamukuvia kiinni) jotkut sanoo että Toi halpis nord tuntuu hieman halvalla käteen. Samaa en ainakaan voi sano itse tästä motorolasta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
488
Luulen että tässä hintaluokassa molemmat on hyviä ostoksia. Nord n10 hieman pienempi akku ja muutenkin hieman pienempi (mielipide juttuja kummasta tykkää). Motorolassa parempi prossu. Nordissa enemmän muistia ja amoled näyttö (musta on mustaa, mutta näihin voi palaa haamukuvia kiinni) jotkut sanoo että Toi halpis nord tuntuu hieman halvalla käteen. Samaa en ainakaan voi sano itse tästä motorolasta.
N10:ssä ei ole amoled näyttöä vaan IPS.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
117
Luulen että tässä hintaluokassa molemmat on hyviä ostoksia. Nord n10 hieman pienempi akku ja muutenkin hieman pienempi (mielipide juttuja kummasta tykkää). Motorolassa parempi prossu. Nordissa enemmän muistia ja amoled näyttö (musta on mustaa, mutta näihin voi palaa haamukuvia kiinni) jotkut sanoo että Toi halpis nord tuntuu hieman halvalla käteen. Samaa en ainakaan voi sano itse tästä motorolasta.
Itse asiassa kesällä julkaistu sd 690 on hiukan nopeampi kuin viime joulukuussa julkaistu sd 765. Mielestäni tuo Nord N10 on oiva ostos 249€ hinnalla..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 979
Viestejä
4 208 577
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom