Kuivat silmät

Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Silmien kuivuus vaivaa erityisesti aamulla herätessä, avatessani silmät en heti edes näe kunnolla ja kuivuuden tunne on pahimmillaan helvetillinen, pahempi kuin saippua silmässä. Olen käyttänyt satoja euroja apteekin silmätippoihin (vältin aina säilyntöäaineita) ja jokainen merkki on auttanut vain hetkellisesti. Ilmeisesti ainakaan ilman reseptiä myytävät tipat eivät voi kosteuttaa silmiä pitkäaikaisesti.

Olen lisännyt veden juontia vähintään kahteen litraan vuorokaudessa, en tiedostanut parannusta. Ilman kosteustaso on kohdillaan ja painotan, että ongelma ei ole kausittainen. Oletko itse löytänyt ratkaisun silmien kuivuuteen?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 047
En ole löytänyt. Toisaalta mulla se johtuu ihan vaan näistä pakkasista ja täysillä huutavista pattereista. Enempää rahaa ja vaivaa tuhlaamatta luotan että pakkanen hellittää asap ja tilanne korjaantuu itsestään. Ai nii, saatana, kohta alkaakin sitten se kirvely ja kutina katupölyn kanssa.

Mitens east sun sisäilma muuten? Pölyä tms? Joku elektroniikkanurkkaus voi kokemuksesta olla aika paha jos on herkät simmut. Sähkölaitteet kerää pölyä ja tuulettimet kierrättää pikkuhiukkasia ympärillä.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Saatat saada apua kalaöljystä/kalanmaksaöljystä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 210
Viestejä
4 330 594
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom