Kuinka säädän tuulettimien nopeutta?

Minulla on RTX 4080 Super Rog Strix.
GPU:n päässä on kaksi liitäntää lisä tuulettimille, minulla on yhdessä niistä tuulettimet mutta tuulettimet ei pyöri?
Pystyykö näitä säätää miten ja mistä?
Ja tämä on testimielessä menossa kokeilu, GPU:n alla on kolme tuuletinta jotka puhaltaa ylös. Lämmöt näytönohjaimessa muuten hyvät, kuhan testailen.

Viimeksi muokattu:
Minulla on RTX 4080 Super Rog Strix.
GPU:n päässä on kaksi liitäntää lisä tuulettimille, minulla on yhdessä niistä tuulettimet mutta tuulettimet ei pyöri?
Pystyykö näitä säätää miten ja mistä?
Ja tämä on testimielessä menossa kokeilu, GPU:n alla on kolme tuuletinta jotka puhaltaa ylös. Lämmöt näytönohjaimessa muuten hyvät, kuhan testailen.
Oletko kokeillut esim. MSI afterburneria?

Oletko katsonut ohjekirjasta missä lämmöissä ne alkaa pyörimään?
Jos on tarpeaksi viileitä (=ei rasitusta) niin ei niiden kuulukaan yleensä pyöriskellä.

Oletko katsonut ohjekirjasta missä lämmöissä ne alkaa pyörimään?
Jos on tarpeaksi viileitä (=ei rasitusta) niin ei niiden kuulukaan yleensä pyöriskellä.
Näyttiksen omat tuulettimet lähtee pyöriin about 45 ylös päin. Mutta ne kolme lisä tuuletinta ei pyöri vaikka lämpöä olisi 55-67.

Näyttiksen omat tuulettimet lähtee pyöriin about 45 ylös päin. Mutta ne kolme lisä tuuletinta ei pyöri vaikka lämpöä olisi 55-67.
Ainakin TPU: n mukaan ne pyörii samoin kuin ne kiinteätkin. Kai niille joku asetus jossain on, en nyt jaksa alkaa ohjekirjaa lukemaan.

Ainakin TPU: n mukaan ne pyörii samoin kuin ne kiinteätkin. Kai niille joku asetus jossain on, en nyt jaksa alkaa ohjekirjaa lukemaan.
Ratkaistu, Asuksen oma GPU Tweak III näytti että tuulettimien säätö olisi -50%. Piti säätää se plussan puolelle jotta sai toimimaan näyttiksen kanssa siten että kun tulee yli 50 astetta niin kotelotuulettimet lähtisi pyörimään.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 536
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom