Kuinka saada vakaa yhteys puhelimesta PC:hen

Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
Käytössäni on Oneplus One ja olen ajatellut jakaa siitä netin tietokoneeseen usb kautta kunhan saan siihen uuden liittymän. Tällä hetkellä puhelimessani olevaa nettiä testatessani olen huomannut, että yhteys katkeaa satunnaisesti ja kone väittää yhä että internet yhteys olisi vaikka näin ei ole.

Netin jako puhelimesta USB:n kautta pätkii | MuroBBS

Olen käyttänyt tämän keskustelun ohjeita ja vaihtanut ajurin onnistuneesti mutta ongelmat silti ilmenevät. Onko antaa neuvoja, kuinka saada vakaa ja yhteyden pitävä yhteys puhelimeni ja tietokoneen välille.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
Koska minulla ei tietääkseni ole vastaanotinta emolevyssä tai nurkissa pörimässä. Olen katsos aika noob tässä asiassa ja koska netin pitäisi toimia tälläkin tavalla niin ajattelin katsoa jos saisin sen kuntoon. Mutta olen kyllä katsonut joitakin kortteja ja miettinyt että jos en saa sitä tällä toimimaan niin pitää sitten tehdä sellainen ratkaisu. Myöskin muistelisin kuulleeni että se vaikuttaisi netin nopeuteen jos käyttäisin Wlania "Olenko väärässä"?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
156
Oneplus 3 teki samaa, ja meikäläisellä ongelma korjaantui vaihtamalla kaapelia. Latasi kyllä nöyrästi, mutta katkoi datayhteyttä satunnaisesti jos kaapeli heilahti.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
Oneplus 3 teki samaa, ja meikäläisellä ongelma korjaantui vaihtamalla kaapelia. Latasi kyllä nöyrästi, mutta katkoi datayhteyttä satunnaisesti jos kaapeli heilahti.
Olen kokeillut jo oneplus one omalla kaapelilla ja kahdella muulla usb kaapelilla nyt minulla on käytössä aivan uusi joten ei pitäisi olla siitä kiinni.Voisiko yhteyteni olla niin huono, että se vaikuttaa? koska tämän liittymäni testi nopeus on aika huono?
http://www.speedtest.net/result/7032607739.png
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 402
Olen kokeillut jo oneplus one omalla kaapelilla ja kahdella muulla usb kaapelilla nyt minulla on käytössä aivan uusi joten ei pitäisi olla siitä kiinni.Voisiko yhteyteni olla niin huono, että se vaikuttaa? koska tämän liittymäni testi nopeus on aika huono?
http://www.speedtest.net/result/7032607739.png
Tuolla nopeudella ei kyllä tee yhtään mitään, mitkään sivut missä on mainoksia/flashiä tms. ei avaudu järkevässä ajassa. Mikä on liittymän nimellisnopeus? Voisi olla niin huono 4g-signaali, että yhteys pätkii.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
Tuolla nopeudella ei kyllä tee yhtään mitään, mitkään sivut missä on mainoksia/flashiä tms. ei avaudu järkevässä ajassa. Mikä on liittymän nimellisnopeus? Voisi olla niin huono 4g-signaali, että yhteys pätkii.
katsos kun tämä on vanhan liittymäni nopeus ja muutaman päivän päästää aukeaa 4g uuteen liittymään jonka otan käyttöön. haluan ottaa selvää, että kun saan sen uuden liittymän käyttöön ettei tällaista katkeamis ongelmaa esiintyisi . Eli nyt metsästän syytä miksi yhteys muka pysyy mutta yhteyttä ei ole ongelmaan. Ajureita yritin katsellakin jo kuten kerroin aikaisemmasssa viestissä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
156
Noilla nopeuksilla kyllä alkoi hieman kiinnostaa, että missä verkossa se puhelin ylipäätään on? Tilanne voi ihan oikesti olla se, että pätkivä GPRS ei vain toimita riittävästi paketteja perille internetin käyttöä ajatellen -> on edelleen nimellisesti yhteydessä mutta käytännössä liikennettä ei saada kulkemaan. Kannattanee vilkaista operaattorin kuuluvuuskarttoja vielä ennen liitttymän päivittämistä.

E: Ja jos laitteena tosiaan on OPO, niin kannattaa huomioida sen rajallinen tuki Suomessa käytettäville LTE- taajuuksille. Ainakin 800MHz taajuudet tuosta taitaa puuttua, joten ei välttämättä toimi joka paikassa missä kuuluvuuskarttojen mukaan pitäisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
Noilla nopeuksilla kyllä alkoi hieman kiinnostaa, että missä verkossa se puhelin ylipäätään on? Tilanne voi ihan oikesti olla se, että pätkivä GPRS ei vain toimita riittävästi paketteja perille internetin käyttöä ajatellen -> on edelleen nimellisesti yhteydessä mutta käytännössä liikennettä ei saada kulkemaan. Kannattanee vilkaista operaattorin kuuluvuuskarttoja vielä ennen liitttymän päivittämistä.

E: Ja jos laitteena tosiaan on OPO, niin kannattaa huomioida sen rajallinen tuki Suomessa käytettäville LTE- taajuuksille. Ainakin 800MHz taajuudet tuosta taitaa puuttua, joten ei välttämättä toimi joka paikassa missä kuuluvuuskarttojen mukaan pitäisi.
Taitaa olla tosiaan parempi, että isken tämän keskustelun toistaiseksi jäihin ja palaan asiaan uuden liittymän testattuani.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 764
Itse käyttänyt OPOa USB modeemina jo useamman kuukauden ja toiminut hyvin ja vakaasti myös pelaamisessa. Kaapelina OPOn oma kaapeli.

Pätkiiko netti vai yhteys? Jos kuuluu se "plimplom" niin yhteys katkeilee ja silloin voi syy olla esmes USBn virransäästössä tai jossain.
Mutta tosiaan kokeile ensin vähän järeemmällä nettiyhteydellä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 959
Miksei vain ostaa WLAN adapteria koneeseen? Maksaa 15-20€ melko lailla mistä tahansa tuollainen TP-Linkin adapteri.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
29
SapphireThunder Nopeus tipahti kaverilla usb 50 sta 30:neen kun kokeili Wlan kanssa.

Mikkos ei kuulu blinblong. Netin selaaminen ei vain onnistu vaikka kone näyttää että pitäisi olla yhteys.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 755
Ite pyörittelen töissä nettiä huihai tabilta usb kautta läppärille ja se tekee tuon kaltaisia oireita kun meinaa välillä hukata 4g-verkob ja hypätä 3g yhteydelle. Tietokone siis luulee olevansa netissä, luurikin menee nettiin mutta sotkee tuon usb netinjaon.

Vermeet on mulla tosin kivikautisempia niin en tiedä voiko uudemmat oireilla noin.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
En ole kokenut tuon kaltaisia ongelmia, oli usbilla tai ei. Kaippa se on tää ubuntu sitten :confused:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 358
Viestejä
4 312 222
Jäsenet
72 023
Uusin jäsen
Sampakon

Hinta.fi

Ylös Bottom