Ratkaistu Kuinka löytää tarvittavat evästeiden sallimiset kirjautumista varten

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 705
Käytössä MacOS 12.5 ja Google Chromen tuorein versio. Peruskäytössä evästeet on estetty ja olen sitten whitelistannut niitä aina tarpeen mukaan että saa sivut toimimaan.
Ongelmana on nyt se että Etusivu | Itä-Savo sivulle kirjautuminen vaatii jostain muualta tulevia evästeitä enkä ole saanut vielä selvitettyä että mitä. Esimerkiksi omakantaan kirjautumisen kanssa piti hetki selvitellä ja katsoa mitä kaikkia sivustoja pitää whitelistata, mutta senkin sai lopulta toimimaan. Tuo Itä-Savon sivun kirjautuminen siis toimii jos sallin kaikki evästeet eli ongelman syy taitaa olla aika selvä.

Jos joku muu sattuu tuota nettilehteä lukemaan niin suora vastaus kelpaa, tai sitten vinkit että miten saan kaivettua itse tiedot esille. Myönnän että olen itse näissä hommissa aika aloittelijan tasolla niin perusvinkitkin kelpaa. NoScript kertoo vähän mutta ei tarpeeksi

Lisätään vielä sen verran että tuolla on kirjautumisen yhteydessä Evästevalinnat-valikko joka ei myöskään aukea, se viittaa "javascript:window.gravitoCMP.openPreferences();"

Gravito.net taitaa olla toi sivusto mihin viitataan ja senkin evästeet olen sallinut

----
edit:
nyt homma toimii. Sallin ensin kaikki evästeet, kirjauduin sisään ja katsoin developer consolin kautta mistä sinne evästeitä tulee. listassa oli www.ita-savo.fi ja .ita-savo.fi. Whitelistasin ita-savo.fi domainin ja kaikki toimii. Tosin Chrome ei näyttä tuolle domainille yhtään evästeitä, vaan ne kirjautumisen vaatimat evästeet näkyy www.ita-savo.fi domainin alla. En ymmärrä mutta homma toimii niin riittää minulle
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 225
Viestejä
4 211 804
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom