Ajatuksissa olisi kasata käytetyistä osista kotiteatterijärjestelmä lähinnä elokuvien katseluun ja musiikin kuunteluun. Käytettynä sain jo kaksi Tantalin 507 kaiutinta ja seuraavaksi olisi vahvistin ja subbari hakusessa. Minkälainen vahvistin olisi sopiva, jos haluan 5.1 järjestelmän, mutta myös tulevaisuutta ajatellen mahdollisuus myös 7.1 järjestelmään. Pienellä googlailulla löytyi positiivisia kokemuksia Denonin AVR-X2100W AV-vahvistimiesta, mutta aikaisempaa kokemusta tai tietotaitoa hifivehkeistä ei ole.