• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Kotimaista taidetta jopa -75% + lisäale -10%

Tuote: Kotimainen taide, kuvalliset canvas- & akustiikkataulut/-paneelit
Tarjoushinta: Vaihtelee, taiteessa jopa -75% + lisäale (kaikesta) -10%
Normaalihinta: Vaihtelee
Kauppa: Finnish Art Shop
Voimassa: 1.12. asti
Linkki: Taidekauppasi verkossa | Finnish Art Shop

Kommentti tarjouksesta:
Kotimaista taidetta (mm. Juhani Palmu) jopa -75%.
Lisäale -10% koodilla ALE10 kuvallisista canvas- & akustiikkatuotteista. (Koskee näköjään myös alennettuja tuotteita)
Ilmainen toimitus Matkahuollolla.

Canvas- & akustiikkatuotteet valmistetaan Suomen Maskussa käsityönä alusta loppuun heidän toimipisteellään.

Itse olen muutaman kerran ostanut täältä tauluja omista kuvista lahjaksi, ja laatu on kyllä ollut kohdallaan - vaikka ovatkin hintavempia kuin "ulkomailta" massatuotantona ostetut. Voin siis lämpimästi suositella, vaikken taiteesta mitään ymmärräkkään :)

Viimeksi muokattu:
vaikken taiteesta mitään ymmärräkkään :)
En ymmärrä minäkään.... Mielestäni esim. Juhani Palmun "kesä" kuvaa erinomaisesti Suomen talvea ja suorastaan vangitsee talven tunnelman raamiensa sisään.

1000036754.jpg

Vaikka kuin saita olenkin, tapaan ajatella, että jos taidetta ostaa "tarjouksella", jossain täytyy olla vikaa. Ainakin jos teoksen uskoo/toivoo säilyttävän arvonsa, niin alennusmyynnistä ostetun teoksen kanssa voi olla aika epätodennäköistä onnistua tuossa tavoitteessa. Jos taas ko. teos puhuttelee itseä, eikä arvokehityksellä ole merkitystä, voi diiliin tarttumisessa olla mieltäkin. Toki ajat muuttuvat ja eri aikakausien mukaan eri taiteilijoiden kysyntä voi nousta ja laskea. Esimerkiksi Max Salmea äskettäin seuranneena, tämä vaihtelu on ollut melkoista eri vuosikymmenillä. Olen käynyt silloin tällöin taitelijoiden ateljeilla (miten tuo monikko taipuu) tutustumassa. Usein hintakin asettuu luonnostaan uomiinsa ihan itsestään. Mm. Sampsa Sarparantaa olen hankkinut aika paljon suoraan Sampsalta itseltään.

EDIT: Hupsis, tänne ei tainnut saada keskustella tarjouksista. Voin poistaa tämän, jos meni pieleen.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 812
Jäsenet
74 499
Uusin jäsen
maaze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom