Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuulemma tuhannen ekan joukossa. Iso satsi akkuja on tulossa joulukuussa, mutta ne menee pääosin jollekin isolle turkulaiselle työmaalle. Näiden lisäksi jonkin verran referenssiasiakkaita tekevät. Minun vuoroni on kuulemma sitten keväällä tai viimeistään kesällä.Huomenna Teravoima tekemässä kartoitusta videopuhelun välityksellä.
Samassa veneessä.Olen kuulemma tuhannen ekan joukossa. Iso satsi akkuja on tulossa joulukuussa, mutta ne menee pääosin jollekin isolle turkulaiselle työmaalle. Näiden lisäksi jonkin verran referenssiasiakkaita tekevät. Minun vuoroni on kuulemma sitten keväällä tai viimeistään kesällä.
Katsottiin videopuhelun välityksellä sähkökaappiin, ja käytiin kierros pihalla katsomassa akulle paikka.
Sopimuspaperit tulee sähköpostiin jossain vaiheessa luettavaksi.
FCR tuotteilla on vaatimuksia markkinaan osallistumisesta. Pari esimerkkiä, jotka kertovat kokoluokista:
- Taajuusohjattu käyttöreservi (FCR-N): Minimi tarjouskoko 0,1 MW. Aktivoitumisnopeusvaatimus n. 63 % / 1 min, n. 95 % / 3 min. ±0.1 Hz askelmaisella taajuusmuutoksella.
- Taajuusohjattu häiriöreservi ylös (FCR-D). Minimi tarjouskoko 1 MW. Aktivoitumisnopeusvaatimus 86 % / 7.5 s. Energia: 3.2 x kapasiteetti / 7.5 s