Kotelo mukaan reissuun/välineet pc kotelon kantamiseen

Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
445
Aihe on tuttu luultavasti kaikille lanittajille ja assymatkaajille, miten saada iso (define r6) tietokonekotelo kannettua järkevästi ja varovasti portaita alas.

Etsinnässä on enemmänkin sellainen puunkantoteline tyylinen ratkaisu missä kotelon ympärille laitettaisiin hihnat ja sitä voisi kantaa yhdellä kädellä tai olkahihnan avulla
Tiedän että ikean kasseja on käytetty tähän mutta en oikein luota sellaiseen ratkaisuun vaikka niillä on roudattu kaikkea saunapuista ruumiisiin ja siperian huskyihin
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 403
Aihe on tuttu luultavasti kaikille lanittajille ja assymatkaajille, miten saada iso (define r6) tietokonekotelo kannettua järkevästi ja varovasti portaita alas.

Etsinnässä on enemmänkin sellainen puunkantoteline tyylinen ratkaisu missä kotelon ympärille laitettaisiin hihnat ja sitä voisi kantaa yhdellä kädellä tai olkahihnan avulla
Tiedän että ikean kasseja on käytetty tähän mutta en oikein luota sellaiseen ratkaisuun vaikka niillä on roudattu kaikkea saunapuista ruumiisiin ja siperian huskyihin
Eikö ole Define r6:n pahvilaatikko styroxpehmusteineen tallessa?
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 312
Itse olen käyttänyt ihan vaan sitä Ikean isoa kassia. En nyt osaa arvioida kuinka iso tuo sinun kotelosi on, mutta ainakin itsellä mahtuu täyskokoinen ATX-koppa, 24" näyttö ja kaikki muutkin roippeet yhteen Ikea-kassiin.

Ikinä ei ole kyllä minulla yksikään tuollainen kassi pettänyt, ja jos nyt pettäisikin niin käytännössä se kulkee noissa koneen roudaushommissa vain muutaman sentin maanpinnan yläpuolella, että tokkopa tuosta hirveästi damagea tulisi edes.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 201
Viestejä
4 194 520
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom