• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Korvakäytävän muotin mukaan valetut kuulokkeet?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Olen päättänyt ostaa tuollaiset kun tulee kuulokkeet päässä oltua melkeinpä koko aika kun olen kotona. Vaatimuksina minulla oli langattomuus ja aptx HD tuki joten harmillisesti vaihtoehdot on melko kapeat. Orelo ainakin suomessa pystyy tekemään noita muotteja helsingissä. On toki muitakin paikkoja, mutta asun Riihimäellä niin pakko olla järkevän etäisyyden päässä. Joskus aiemmin näitä jo tutkiskelin ja Sensaphonicsilta jota kehuttiin kyselin niin pystyvät ainakin SE 535IEMs with BT2 tekemään. 150 dollaria olisi noiden arvo kuulokkeiden lisäksi mikä ei mielestäni ole paha hinta. Tietysti muotteihin yms. menee rahaa ja niiden lähettämiseen.

Multa tosin löytyisi kahdet https://www.sony.fi/electronics/nappikuulokkeet/wi-h700 jotka täyttäisi vaatimukset niin pitäisi vissiin kysellä jos niihin pystyisi tekemään muotit kun ilmeisesti sekin olisi mahdollista?

Onko täällä jollain kokemusta näistä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Vastaan itselleni kun vihdoin viikolla saapui jos joskus sattuu joku lukemaan. Kävin Orelossa teettämässä noihin nykyisiin sonyihini tulpat ja homma onnistui moitteettomasti. 155€ maksoi ja on kyllä jokaisen euron arvoinen. En nyt sanoisi etteikö näitä huomaisi, että on korvassa, mutta ulkoisia ääniä ei näiden läpi kuule toisin kuin kaikilla tulpilla joita aikaisemmin kokeilin ja niitä tuli monia kokeiltua. On nämä huomattavasti mukavammat kuin yhdetkään kokeilemani tulpat aikaisemmin ja varmasti tulen jatkossakin aina teettämään kuulokkeet valujen mukaan. Hinta ei myöskään ole paha kun noihin erilaisten tulppienkin testailuun saa yllättävän paljon rahaa menemään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 192
Vastaan itselleni kun vihdoin viikolla saapui jos joskus sattuu joku lukemaan. Kävin Orelossa teettämässä noihin nykyisiin sonyihini tulpat ja homma onnistui moitteettomasti. 155€ maksoi ja on kyllä jokaisen euron arvoinen. En nyt sanoisi etteikö näitä huomaisi, että on korvassa, mutta ulkoisia ääniä ei näiden läpi kuule toisin kuin kaikilla tulpilla joita aikaisemmin kokeilin ja niitä tuli monia kokeiltua. On nämä huomattavasti mukavammat kuin yhdetkään kokeilemani tulpat aikaisemmin ja varmasti tulen jatkossakin aina teettämään kuulokkeet valujen mukaan. Hinta ei myöskään ole paha kun noihin erilaisten tulppienkin testailuun saa yllättävän paljon rahaa menemään.
väsyykö korvat noissa vähemmän, jos pitää korvissa niitä monta tuntia putkeen? ja ovatko tulpat spesifiset juuri noihin kuulokkeisiin, vai voiko ne siirtää toisen merkkisiin nappeihin jos kuullokkeiden ”tappi” on suunnilleen samanlainen? kiitos tiedosta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
väsyykö korvat noissa vähemmän, jos pitää korvissa niitä monta tuntia putkeen? ja ovatko tulpat spesifiset juuri noihin kuulokkeisiin, vai voiko ne siirtää toisen merkkisiin nappeihin jos kuullokkeiden ”tappi” on suunnilleen samanlainen? kiitos tiedosta.
Väsyy huomattavasti vähemmän, mutta kyllä näidenkin kanssa väsyy kuitenkin. Itellä on joka päivä tunteja päässä kuitenkin. Pitää olla tosi vastaava tappi, että sopii vaikka onkin hieman joustavaa tuo materiaali.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Itseä kiinnostaisi myös, nyt kun Bosen Soundsporteja ei saa oikeastaan mistään ja ovat ainoat tulpat mitkä omiin korviin on sopinut, kiitos suipon mallin, niin pitää varmaan teettää omat.
Tekeeköhän näitä Kaakkois-Suomessa kukaan?
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Itse työelämässä käytän valettuja kuulosuojaimia 8h-10h poislukien tauot.

Ei minun korvani väsy siinä ollenkaan. Ole huoleti ja mene tilaamaan valokset. Voin sanoa että varmasti tulet olemaan tyytyväinen, sen mitä pystyn sanoa omista elacinin suojista. Olen harkinnut itsekin kuulokkeita, jossa olisi nämä valetut kiinni.


Muista vain että muotit eivät ole ikuiset, korvasi muokkautuu koko elämäsi ajan.
 
Liittynyt
26.03.2020
Viestejä
5
Itseä kiinnostaisi myös, nyt kun Bosen Soundsporteja ei saa oikeastaan mistään ja ovat ainoat tulpat mitkä omiin korviin on sopinut, kiitos suipon mallin, niin pitää varmaan teettää omat.
Tekeeköhän näitä Kaakkois-Suomessa kukaan?
Kannattaa tiedustella Orelosta, liikkuvat ympäri Suomea ottamassa valoksia korvista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 597
Viestejä
4 185 442
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom