• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Korkeakouluopiskelijat saavat Geminin Google AI Pron maksutta vuodeksi

No nyt on kova tarjous. Onko mitkä mahdollisuudet, että Google jakaa tietoa käyttäjistä itse Yliopistolle?

No nyt on kova tarjous. Onko mitkä mahdollisuudet, että Google jakaa tietoa käyttäjistä itse Yliopistolle?
Opiskelijastatuksen varmennus meni kolmannen osapuolen varmennuspalvelun kautta, joka ainakin lupasi että varmennettavan nimeä ei jaeta eteenpäin Googlelle. Eli jos luo Google-tilin eri nimellä niin ei tarvi tuosta huolehtia.

Mutta kuten tuossa ylhäälläkin sanottiin, en usko että yliopistoa kiinnostaisi lainkaan vaikka Google yrittäisi tyrkyttää listaa käyttäjistä. Ja vaikka lista päätyisi yliopistolle niin aika nollatodennäköisyys että se jotenkin päätyisi kurssien vetäjille asti. Ja vaikka jollain ihmeellä päätyisikin, niin eihän tuon edun lunastaminen todista että sitä olisi käytetty juuri kyseisen kurssin tehtäviin.

Nimimerkillä "Töissä yliopistossa"

Opiskelijastatuksen varmennus meni kolmannen osapuolen varmennuspalvelun kautta
Kiinnititkö huomiota että tarkastaako varmennuspalvelu opiskelutiedot suomalaisesta järjestelmästä, Opintopolku vai mikä se on, vai yksinkertaisesti esim. sähköpostiosoitteen kuuluvan korkeakoululle?

Kiitos tuli napattua kun ilmaiseksi sai. Varmennuksen taisi hoitaa SheerID, joka ohjasi jossakin välissä kirjautumaan yliopiston järjestelmiin omilla tunnuksilla.

Jos ilmoittautuisi FiTechin kautta jonkin korkeakoulun ilmaiselle MOOC-kurssille, niin lasketaankohan se? Niissä kuitenkin ollaan korkeakoulun kirjoilla opiskelijana.

FITechin MOOC-kurssit | FITech
Ainakin FITechin kautta saa esim Tunin sähköpostiosoitteen. Mutta en tiedä mitä tieotja tuo SheerID välittää. Aiemmin käytettiin Opintopolkua, ja sen kanssa ei olisi onnistunut kikkailu, mutta tuohon SheerID:hen on siirtynyt moni palvelu, ml. mm. Spotify.

Itse nyt olen ikuinen opiskelija, neljäs tutkinto menossa, niin surutta tulee hyödynnettyä opiskelijaedutkin. Tosin viimeisen parin vuoden aikana on tainnut tuo ylioppilaskunnan jäsenmaksu kuolettua aika huonosti, kun ei ole opiskelijahintaisia lounaitakaan tullut juuri syötyä.

0%, koska se olisi täydellinen pr-katastrofi monessakin mielessä. Jos siis tarkoitat, että jakaisivat kouluille tietoa Geminin käyttämisestä koulutehtävissä. Se on sitten eri asia, että lyökö tällaisten palveluiden käyttäminen huijaamisen/plagioinnin osalta näpeille joskus myöhemmin, kun syötteet tallennetaan ja sisältöjä käytetään tekoälyn opettamiseen edelleen. Olennaista on käyttää tekoälyä järkevästi oppimiseen, ei huijaamiseen, niin ei tarvitse arvailla. Ei tekoälyn käyttämisessä ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta huijaamisessa on.

Minä veikkaan, että Googlen intressi on ensinnäkin tehdä palvelua tunnetuksi korkeakouluopiskelijoiden keskuudessa ja vallata sitä kautta enemmän markkinarakoa kilpailijoilta. Toisekseen veikkaan, että Geminin ollessa jonkin tason altavastaaja tässä kisassa, haluavat saada tuota kautta enemmän kokemuksia ja palautetta palvelun toiminnasta.

Lisäksi sitten tietenkin tämä, että kuinka moni muistaa ja haluaa perua tilauksen enää vuoden päästä, kun on tottunut sen käyttöön?

1761924421549.png

Mutta joo, tarjous on joka tapauksessa mainio, joten pakkohan tämä oli ottaa, vaikka on kaikki muutkin käytössä töiden puolesta jo entuudestaan. :D

1761924455112.png

Kiitos vinkistä!

Mulla umpeutui korkeakoulustatus kuukausi sitten, mutta oon kirjoilla muutamalla eri yliopistolla avoimen kautta, tunnistautuminen meni heti läpi.

Jos joku meni jo perumaan samantien niin kertokoot jatkuuko vuoden vai katkesiko kesken.

Käytännössä tämä kai toimii jos on korkeakoulun sähköposti. Itsekin jo valmistunut, mutta sähköposti löytyy vielä täydennysopintoihin.

Ei ainakaan itsellä toiminut avoimen yliopiston hgin tunnuksilla.
Tuo riippuu ihan siitä millainen se tarkistusprosessi on taustalla. Periaatteessa avoimen yliopiston tai avoimen amk:n tunnuksilla sen ei pitäisikään onnistua, mutta käsittääkseni useimmissa oppilaitoksissa näitä opiskelijatyyppejä ei erotella juuri tälläisissa tarkistuksissa. Se on vähän niinkuin tuurista kiinni silloin.

Meillä on Google Onen perhetilaus (drive 2tb) ja vaimolla Turun AMK:n tunnarit. Itse olen perhetilin haltija ja hyvin onnistui koko perhetilin korotus ilmaiseksi vaikka käytin omia Googlen tunnareita, kirjauduin vain vaimon koulun tunnareilla tarkistuksen yhteydessä.😁

Minulla oli valmiiksi jo tilaus eikä onnistunut suoraan tämän tilaaminen. Googlen tuen mukaan täytyy irtisanoa vanha ja odotella sen loppuminen tai poistaa palvelu kokonaan tililtä. Tarjous on kuulemma voimma 9.12. saakka, joten omalla kohdalla odottelen sitten nykyisen tilauksen päättymistä.

Näemmä jos useammalle tunnukselle haluaa aktivoida niin vaihtaa vaan tuossa opiskelijastatuksen varmistuksessa esim. syntymäpäivää. Jostain syystä näin antaa ihan tyytyväisenä vahvistaa useamman tilin opiskelijaksi, kun muuten ei. Tiedä sitten miksi syntymäpäivää edes kysytään, jos sillä ei mitään väliä ole.

Kiitos tarjouksesta, jos Geminin kanssa ois kivempi työskennellä

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 116
Jäsenet
79 955
Uusin jäsen
Jeal

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom