Budjetti?: n. 1300€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei
Ylikellotatko prosessoria? En
Kotelon koko: ATX
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljaisuus olisi iso plussa.
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: En
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: On
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En
Haluatko koneeseen SSD:n?: Ehdottomasti.
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (Tällä hetkellä vain PUBG ja CS:GO, tulevaisuudessa varmasti muitakin), kuvanmuokkaus ja opiskeluhommat.
Kuuluuko näyttö : Ei, mutta nämä on hankittava erikseen eli suositukset on tervetulleita.
Kuuluvatko: äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei, mutta näppis, hiiri ja kuulokkeet hankittava myös.
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei.
Ensimmäinen itse kasattava kone tosiaan hankinnassa ja Mindfactoryn hinnat houkuttelevat, joten sieltä taidan tilata. Ensimmäinen pöytäkone tosiaan ehkä noin 8 vuoteen itselle, joten ajattelin kerralla hommata sellaisen, jolla muutaman vuoden ainakin pärjäilee. Pienen perehtymisen jälkeen ostoskori näyttää tältä:
Tästä puuttuu poweri vielä, jota en itse osannut valita. Muuta huomautettavaa? Koteloksi Fractal Design Define C verkkokaupasta.
Lisäksi 2 näyttöä (24 tuumaa riittänee) hankinnassa, joista toinen saisi olla vähän parempi ykkösnäytöksi ja joku halvempi kakkosnäytöksi. Ei kuulu budjettiin, mutta suositukset olisi suureksi avuksi!
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei
Ylikellotatko prosessoria? En
Kotelon koko: ATX
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljaisuus olisi iso plussa.
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: En
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: On
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En
Haluatko koneeseen SSD:n?: Ehdottomasti.
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (Tällä hetkellä vain PUBG ja CS:GO, tulevaisuudessa varmasti muitakin), kuvanmuokkaus ja opiskeluhommat.
Kuuluuko näyttö : Ei, mutta nämä on hankittava erikseen eli suositukset on tervetulleita.
Kuuluvatko: äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei, mutta näppis, hiiri ja kuulokkeet hankittava myös.
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei.
Ensimmäinen itse kasattava kone tosiaan hankinnassa ja Mindfactoryn hinnat houkuttelevat, joten sieltä taidan tilata. Ensimmäinen pöytäkone tosiaan ehkä noin 8 vuoteen itselle, joten ajattelin kerralla hommata sellaisen, jolla muutaman vuoden ainakin pärjäilee. Pienen perehtymisen jälkeen ostoskori näyttää tältä:
Tästä puuttuu poweri vielä, jota en itse osannut valita. Muuta huomautettavaa? Koteloksi Fractal Design Define C verkkokaupasta.
Lisäksi 2 näyttöä (24 tuumaa riittänee) hankinnassa, joista toinen saisi olla vähän parempi ykkösnäytöksi ja joku halvempi kakkosnäytöksi. Ei kuulu budjettiin, mutta suositukset olisi suureksi avuksi!