Konepakettia <2500€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8
Budjetti: <2500€
Käyttöjärjestelmä ja kasaus: Win 10 foorumilta kasaus itse
Kellotatko?: En vielä satavarma jätetään optio auki
Kotelon koko: ATX/mATX ei niin väliä hiljaisuus plussaa
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen, jonkin verran kuvankäsittelyä ja yleinen surffaus. Mahdollisimman pitkäikäinen kokoonpano
Valmiina on jo: Hiiri ja headset

Hakusessa olisi konepaketti näyttöineen päivineen, kun viimeiset 8 vuotta tullut pulattua käytännössä pelkästään läppärien kanssa ja alkaa nykyinen sanomaan sopimustaan irti. Eli pohjilta ei löydy hiirtä ja headsettiä kummempaa. Tällaista olen ajatellut, tähän pitäisi vielä kotelo ja näyttö hakea ja muutenkin tarkistella puuttuuko jotain ja kannattaako jotain vaihtaa esim. hinta-laatusuhteeltaan fiksumpaan. Näytön suhteen ei taida 4k mahtua budjettiin?
Warenkorb - Hardware, Notebooks & Software von
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Itse harkitsisin ja valitsisinkin Ryzen 1700 mallin jos nyt tuollaista konetta pitäisi kasata. Jonkun emolevynkin laitoin listaan, mutta en tarkemmin tiedä mikä malli siihen nyt tuli. En muuttanut muita osia.

Epäilen että 1700 prossussa olisi parempi hinta-laatusuhde. Kokoonpanoo voisi toimia pidempään kuin 4-ydin intel.

Warenkorb - Hardware, Notebooks & Software von
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8
Ei tuo Ryzenkään hullumpi vaihtoehto olisi, saatavuus taitaa olla aika kortilla varsinkin. Pitänee odotella että saa tavarat saldoille. Koteloksi ilmestynee r5.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Tosiaan Ryzenin pienenä miinuksena on nyt saatavuus. Mutta luulisi että hetken päästä saatavuuskin parantuisi. Niin emolevyjen kuin prosessorienkin puolelta. Itse ehdottomasti silti odottaisin Ryzeniä varastoon, ehkä hyvää kannattaisi odottaa :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 673
Viestejä
4 221 313
Jäsenet
71 095
Uusin jäsen
Cityhirvi

Hinta.fi

Ylös Bottom