Konepaketti n.2500e + n.300-450e Näyttö

Liittynyt
02.09.2024
Viestejä
1
Moro,

Tarkoitus olisi päivitellä ja konetta ollut erilaisia konepaketteja aikojen saatossa ja vanha kone on niin lussu, että viime vuodet pyöritetty Tuf Dash 15 läppärillä pelailua. Päättänyt repäistä niin, että käyttöikää olisi uudella koneella vuosia.



Mitäs mieltä asiantuntijat on tällaisesta paketista, hienosti kopioitu inspistä muista keskusteluista koska oma tietotaito 0



Näytöksi mietin : 27" ASUS ROG Strix XG27ACS - 2560x1440 - 180Hz - Fast IPS - USB-C



Koska itse olen niin käsi koneen kasaamisen suhteen ja haluan helppoutta elämään niin mielellään haluaisin ovelle valmiin koneen, en jotenkin raaskisi omilla taidoilla alkaa liikaa vääntämään.
 
Hyvät osaset sulla tuossa konepaketissa on.
Ite omien mieltymysten vuoksi vaihtaisin erittäin hiljaisen shiftin tuohon Northiin kun sopii siihen hienosti:
Antaa täydet 600w pcie gen5 liittimen kautta, joten on riittävä kyllä tuohon kokoonpanoon.

Takatuuletin kannattaa lisätä koteloon:

Edit: Prossujäähy puuttuu, vaikka tuosta:
 
Moro,

Tarkoitus olisi päivitellä ja konetta ollut erilaisia konepaketteja aikojen saatossa ja vanha kone on niin lussu, että viime vuodet pyöritetty Tuf Dash 15 läppärillä pelailua. Päättänyt repäistä niin, että käyttöikää olisi uudella koneella vuosia.



Mitäs mieltä asiantuntijat on tällaisesta paketista, hienosti kopioitu inspistä muista keskusteluista koska oma tietotaito 0



Näytöksi mietin : 27" ASUS ROG Strix XG27ACS - 2560x1440 - 180Hz - Fast IPS - USB-C



Koska itse olen niin käsi koneen kasaamisen suhteen ja haluan helppoutta elämään niin mielellään haluaisin ovelle valmiin koneen, en jotenkin raaskisi omilla taidoilla alkaa liikaa vääntämään.
Jätä se teran ssd pois ja ota vaikka 2 kpl noita 2 tb kc3000.

Samaan rahaan saa parempaa emoa 4 m.2 paikalla


Emoksi tämä jos wifin ja bluetoothin puute ei haittaa, eikä 1 gb lan ole ongelma.



Tossa olisi wifi bluetootht ja 2,5g lan.


Tääkin riittäisi hyvin
Tässä tulos kuumassa ilmassa.
1725306372317.png

mutta jos super hiljaista virtalähdettä haluat, niin tästä
N. 30 ºc
1725306247969.png

Kuumpempi ympäristö
fan_noise.jpg

Sulta puuttuu jäähy.

Jos otat linkaamani b650m pro rs emo, niin se mahtuisi pienempääm koppaan

 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 871
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom