Hei!
Tarvitsisin apua lähinnä pelaamiseen tarkoitetun tietokoneen osien valinnassa. Tietämystä ei näistä asioista löydy juuri ollenkaan, mutta näppäimistön, hiiren ja kuulokkeet osaan itse katella.
Budjetti?: n. 1000€, satasen verran voi venyä
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kuuluu
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Mielummin valmiiksi kasattuna, mutta jos siitä säästetyt rahat saisi käytettyä fiksusti, voisin kokeilla kasailla itse
Kellotatko?: En aio kellottaa.
Kotelon koko/väri/ulkomuoto: Kotelon ulkonäöllä ei väliä
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei niin väliä, kunhan viilennys toimii
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Mielummin Suomesta
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: Kaippa se DVD-asema olisi hyvä olla.
Koneen käyttötarkoitus: Lähinnä siis pelaamiseen (Fortnite, CS, BF1, ehkä PUBG) ja yleiseen selailuun
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei
Muuta huomioitavaa ?: En mielellään lähtisi käytettyjä osia ostelemaan.
Tarvitsisin apua lähinnä pelaamiseen tarkoitetun tietokoneen osien valinnassa. Tietämystä ei näistä asioista löydy juuri ollenkaan, mutta näppäimistön, hiiren ja kuulokkeet osaan itse katella.
Budjetti?: n. 1000€, satasen verran voi venyä
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kuuluu
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Mielummin valmiiksi kasattuna, mutta jos siitä säästetyt rahat saisi käytettyä fiksusti, voisin kokeilla kasailla itse
Kellotatko?: En aio kellottaa.
Kotelon koko/väri/ulkomuoto: Kotelon ulkonäöllä ei väliä
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei niin väliä, kunhan viilennys toimii
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Mielummin Suomesta
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: Kaippa se DVD-asema olisi hyvä olla.
Koneen käyttötarkoitus: Lähinnä siis pelaamiseen (Fortnite, CS, BF1, ehkä PUBG) ja yleiseen selailuun
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei
Muuta huomioitavaa ?: En mielellään lähtisi käytettyjä osia ostelemaan.