Konepaketti Dutzo

Liittynyt
11.10.2021
Viestejä
8
Tässä kattelemassa uutta konetta ja näyttisten huonon tarjonnan vuoksi katsellut myös valmiita paketteja.

Propartsin kautta saa Dutzonin vehkeitä ja silmääni pistänyt esimerkiksi tämä:

Osien selailun ja revikoita katsellut, niin vaikuttaa pätevältä vehkeeltä ja huomattavasti halvempi kuin itse kasaamalla tehty. M2 voisi olla parempi, mutta ei arvosteluiden mukaan huono muisti ole.

Toinen vaihtoehto

Itse olisin kallistumassa tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon. Onko ajatuksia?
 
Liittynyt
11.10.2021
Viestejä
8
Päädyin lopulta hieman kalliimpaan vaihtoehtoon:
Tarkoitus on tässä kuitenkin mennä mahdollisimman pitkään samalla kokoonpanolla. Näyttiksen sitten vaihtaa, kun rupeaa nikottelemaan. Aikaisempi 4670k riitti aika hyvin 7v ja varmaan riittäisi vieläkin, niin toivottavasti myös i7 jaksaa vähintään saman verran. M2 lisää tai nopeampaa jos tuo WD tuntuu liian hitaalta. Käytännön eroa ei varmaankaan paljoa loppupeleissä ole
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 022
No joo, ensinnäkin:
Osien selailun ja revikoita katsellut, niin vaikuttaa pätevältä vehkeeltä ja huomattavasti halvempi kuin itse kasaamalla tehty.
..on taas täyttä potaskaa. Jos vaikka napsuttelee saatavilla olevat osat ostoskoriin ja lisää tonnin näytönohjaimesta, johon hintaan se tuolla olisi myynnissä. Sitten hintaa on ~25€ enemmän:

1634415084255.png


  • Tuosta prosessorista säästää 45€ ostamalla kerroinlukitun mallin..
  • Tuolla emolevyllä ei kellotella pahemmin.. virransyöttö on perustasoa, näyttäisi olevan Asuksen toiseksi huonoin Z590-emolevy 10:llä powerstagella (Asuksella on ainakin 12 Z590-emolevyä, niin tuo ei ole edes top 10:ssä)
  • Itsekoottuun ei kukaan järkevä ihminen ottaisi 160€ jäähyä.. Ne rahat saa vaikka siihen parempaan emolevyyn ja koteloon tai 3600MHz muisteihin, tai muistimäärän tuplaukseen, jne..
  • SSD voisi olla PCIe 4, tai ei , mutta tämä muutos olisi mahdollinen esim. prosessorista säästetyillä rahoilla
  • Kotelo on aina makuasia ja tuo on ihan hieno, en siihen puutu, kun näyttää olevan mesh edessä ja kaikkea
  • Virtalähteestä on astetta parempi RM750x, joka taas olisi muutaman kympin sijoitus laadun parantamiseksi.. Lähinnä nyt itse pistäisin ne rahat jonnekin tänne, enkä siihen jäähyyn..
  • DUTZO FUSHI GAMING mousepad on varmasti joka sentin arvoinen, niin se piti tähänkin lisätä
  • Muistit voisivat 3600MHz tai niitä voisi olla 32GB.. Sama kauppa, 65€ enemmän:
  • Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3600 C18 DC - 32GB | Edullinen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 400
Viestejä
4 194 257
Jäsenet
70 727
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom