Konepaketti 600-800€

Billy Herrington

Rasvaprosentti 35
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Sukulaislapselle pitäisi saada valmis pakettikone joka pyörittää cs yms pelejä. Ei kuulemma itse kasattu kelpaa joten pitäisi katsoa saisiko jimssistä tms edes jokseenkin fiksua pakettia alle tonnilla
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
546
Kumma ettei itse kasattu kelpaa kun itse kasattu on suorituskyvyltään, laadultaan, pitkäikäisyydeltään/päivitettävyydeltään ja jopa hintalaatusuhteeltaan yleensä paras. :)

Millä aikataululla koneen pitäisi olla käytössä? Parhaat pakettikoneet ovat sellaisia jotka tehdään tilaustyönä, eli kuten itse kasattu mutta kasauspalvelu päälle (Jimmsillä 79€). Näissä kestää joitakin viikkoja toimittaa.

Jos halutaan nopeammin, niin yksi vaihtoehto olisi tutkailla jotain pari vuotta vanhaa valmista konepakettia tuolta myyntipalstan puolelta, tai ostaa VStore.fi:stä käytetty yrityskone joka mukautettu pelikäyttöön.

Kuuluuko budjettiin oheislaitteita? Jos ei, mikä näyttö löytyy?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 196
Jos @Phixion itse kasaus vaan onnistuu, niin kasailet itse semmoseen koppaan joka on jossain pakettikoneessa / mahdollisimman "marketlook", ja sanot mitä osat maksoi +jotain ja pyöristät vaikka yleiselle 749€/799€ hinnoittelulinjalle niin eiköhän mene täydestä kuin väärä raha, ja kuten @lehtv sanoi niin olisi hintalaatusuhteeltaan ylivoimainen :)

Vai haetaanko tässä vain pakettikoneen takuuta niin ettei tarvitse itse toimia sukulaisten it-tukena jos itse kasatusta jokin osa feilaa :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 379
Viestejä
4 196 458
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom