Konepaketin yhteensopivuus

Liittynyt
19.06.2022
Viestejä
4
Alottelija vauhdissa, tarkoitus ois kasata +- 1500 budjettiin pelaamista varten kone, tämmösen oon onnistunut väsään.
Apua tarvitsis et sais varmuuden et osat varmasti yhteensopivia keskenään jne. Prossua ei oo tarkotus ylikellotella.
Ilman muuta myös saa ehdottaa parannuksia/vaihtoehtoja komponenttien valinnassa.
setit.png
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 200
Alottelija vauhdissa, tarkoitus ois kasata +- 1500 budjettiin pelaamista varten kone, tämmösen oon onnistunut väsään.
Apua tarvitsis et sais varmuuden et osat varmasti yhteensopivia keskenään jne. Prossua ei oo tarkotus ylikellotella.
Ilman muuta myös saa ehdottaa parannuksia/vaihtoehtoja komponenttien valinnassa.
Teknistä estettä ei ole.

Virtaläteen vaihtaisin tähän:

Tai jopa ottaisin isomman halvemmalla:


Jos jaksaisi voisi ssd:tä ja koppaa katella onko parempaa tarjolla tuohon hintaan. Tämä ei tarkoita että nuo olisi huonoja vaan saattaisi pystyä optimoimaan.

Toki jos taas haluaa tuosta virtalähteestä saadun säästön hyödyntää, niin kc3000 on nopeampi vaihtoehto. N. 150 € hintaluokassa.
 
Liittynyt
19.06.2022
Viestejä
4
Jees, pistän virtalähteen vaihtoon ja kattelen viellä noita koteloita lisää. Iso kiitos ^^
 
Liittynyt
18.06.2022
Viestejä
39
Alottelija vauhdissa, tarkoitus ois kasata +- 1500 budjettiin pelaamista varten kone, tämmösen oon onnistunut väsään.
Apua tarvitsis et sais varmuuden et osat varmasti yhteensopivia keskenään jne. Prossua ei oo tarkotus ylikellotella.
Ilman muuta myös saa ehdottaa parannuksia/vaihtoehtoja komponenttien valinnassa.
Voisi vähän säästää kun haet nuo osat hinta.fi stä.
 
Liittynyt
19.06.2022
Viestejä
4
Juu tarkotuksena on tilata ainaki emo jimmsiltä ku näytti olevan tarjoukses, kasailin vaa yhteen paikkaan ni sai kuvan järkevästi
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 304
Viestejä
4 219 454
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom