Koneesta häviää virta PUBGia pelatessa

Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Miksi vaivaudut tekemään ketjun tänne ja et kuuntele mitään mitä sinulle sanotaan.
Mene sinne kikanttiin ja osta mitä ostat, itse en vaivaudu kyllä edes miettimään enää, estolistalle vaan.
Et tainnut miettiä missään vaiheessa.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 506
Jos vika ilmenee pelatessa 3-5h kuluttua niin kyllä tuo vakiokellojen kautta ja siitä pikkuhiljaa nostaminen vaatii helposti viikon, jos työssäkäyvästä henkilöstä puhutaan. Yhdet asetukset kerkeää illassa testata ja sekin tekee tiukkaa.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Kuulostaa mun korvaan poweriongelmalta (mun vanha XFX 850W gold edition teki täysin samaa satunnaisesti, ja kun ongelma yleistyi niin vaihdoin powerin uuteen ja kaatuilu loppui), mutta jos et edes viitsi aloittaa vianselvitystä laittamalla vakio BIOS-asetukset käyttöön niin omapahan on ongelmasi. Kai sun nyt pitää snaijata että homman idea on testata johtuuko ongelma kellotuksista, ja jos ei niin ongelma on poissuljettu?

Profiilin tallentamisessa, load optimized defaults napin painamisessa ja XMP:n päällekytkimisessä menee max minuutti
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 506
Kuulostaa mun korvaan poweriongelmalta (mun vanha XFX 850W gold edition teki täysin samaa satunnaisesti, ja kun ongelma yleistyi niin vaihdoin powerin uuteen ja kaatuilu loppui), mutta jos et edes viitsi aloittaa vianselvitystä laittamalla vakio BIOS-asetukset käyttöön niin omapahan on ongelmasi. Kai sun nyt pitää snaijata että homman idea on testata johtuuko ongelma kellotuksista, ja jos ei niin ongelma on poissuljettu?

Profiilin tallentamisessa, load optimized defaults napin painamisessa ja XMP:n päällekytkimisessä menee max minuutti
Kuten aiemmin on sanottu, se kertoo vain että vakioasetuksilla toimii, ei sitä johtuiko ongelma kelloista vai powerista. Tuo prossu vie kellotettuna niin paljon enemmän. Ja tiedossa jo tuntui olevan että vakiona toimii.
Max minuutti ja ainakin 5 tuntia PUBGia, eikä tuloksena mitään uutta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Se mitä tuossa voisi tehdä on kellottaa näytönohjainta ja myös nostaa voltteja sen verran mitä se sallii ja ehkä myös nostaa prossun voltteja jos siinä vielä on pelivaraa. Jos tuo epävakaus on johtunut powerista niin sen pitäisi kaiken järjen mukaan sitten kaatua paljon nopeammin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom