Elikkä oksikon mukaisesti pitäisi siis konetta alkaa päivittään nykykuosiin ettäjotta saapi tulevaisuudessakin pelata nykypelejä. Koneen pääkäyttö on siis pelaaminen ja striimaamisen aloittaminen on mietintämyssyn alla.
Vanhasta koneesta ei säily kuin kovoja.
Lukemalla ja seuraamalla eri foorumeja koneen "runko" näyttäisi tällä hetkellä tältä:
Kotelo: Fractalin Define R6
Kovalevy: Samsung 500gb 970 EVO Plus M2
Muistit: G.Skill 16GB Ripjaws V DDR4 3200mhz CL16
Virtalähe: Corsair RM650x
Näytönohjain: Asus Geforce RTX 2080 DUAL 8G
Prossucooleri: HR-02 Macho Rec B
Tarkkasilmäinen huomaa että siitähän puuttuu emo ja prossu! Ja tälle on syynsä, mitä oon tässä lueskellu sekä seuraillu eri foorumeita ja uutisia niin mullahan ilmeisesti olisi kaksi vaihtoehtoa, jotka ovat:
1) Nyt joku halpa ryzeni ja joku X470-emo(mitkä?) siihen kaveriksi ja kun Zen2 tulevat saataville niin sitten semmoinen tilalle.
2) 9700k ja X390-emo ja sillä mennä se mitä sillä pääsee eli varmaan ainakin muutama vuosi.
Itse ehkä kääntysin vaihtoehtoon 1, mutta mitkä osat siihen sitten valikoituis?
EDIT: Jahas. Kuvaa en saa toimimaan niin kirjotellaan sitte.
Vanhasta koneesta ei säily kuin kovoja.
Lukemalla ja seuraamalla eri foorumeja koneen "runko" näyttäisi tällä hetkellä tältä:
Kotelo: Fractalin Define R6
Kovalevy: Samsung 500gb 970 EVO Plus M2
Muistit: G.Skill 16GB Ripjaws V DDR4 3200mhz CL16
Virtalähe: Corsair RM650x
Näytönohjain: Asus Geforce RTX 2080 DUAL 8G
Prossucooleri: HR-02 Macho Rec B
Tarkkasilmäinen huomaa että siitähän puuttuu emo ja prossu! Ja tälle on syynsä, mitä oon tässä lueskellu sekä seuraillu eri foorumeita ja uutisia niin mullahan ilmeisesti olisi kaksi vaihtoehtoa, jotka ovat:
1) Nyt joku halpa ryzeni ja joku X470-emo(mitkä?) siihen kaveriksi ja kun Zen2 tulevat saataville niin sitten semmoinen tilalle.
2) 9700k ja X390-emo ja sillä mennä se mitä sillä pääsee eli varmaan ainakin muutama vuosi.
Itse ehkä kääntysin vaihtoehtoon 1, mutta mitkä osat siihen sitten valikoituis?
EDIT: Jahas. Kuvaa en saa toimimaan niin kirjotellaan sitte.