Koneen sisäisen raudan päivitys

Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 875
Itellä on 2/3 jo käytössä. Olin jo ostamassa kolmatta mut sit iski laiskuus kun konetta pitää purkaa ja asennuksesta liikaa vaivaa. Ongelma ratkesi ylimääräisiä pelejä ym tauhkaa poistamalla :D
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 205
Jees. Itse huomaa ajan myötä, että koska noita m.2 paikkoja on niin paljon vähemmän, kuin SATA-paikkoja niin se on aika paljon tärkeämpää, että niitä ei haaskaa liian pieniin levyihin (kaikki vanhat SATA-levyt ovat löytäneet jonkun kodin, mutta liian pieniksi jääneet m.2:t ovat jääneet pölyttymään). Olen kai (toivottavasti) useimpiin paketteihin viime aikoina suoraan suositellut 2TB m.2:ia siksi ainoaksi levyksikin jos vain budjetissa on yhtään sille tilaa.

EDIT: Pitäiskö alkaa katsomaan jotain tuollaisia SATA TO M.2 -adaptereita niin saisi vanhat m.2:t edes johonkin käyttöön 14,90 € | M.2 SSD to SATA adapter SATA 6 Gbps aluminium silver tai sitten esim. PCIE to M.2 kortteja, kuten SilverStone ECM22 -sovitinkortti, 2 x M.2 -> PCIe x4 + SATA III - 29,90€ :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.09.2023
Viestejä
13
Hei taas kaikille!
Olen tuossa lomaillut sähköttömästi tovin ja nyt taas väli kurkkimaan mitä tapahtuu. Ostoskori taitaapi olla sitten tässä:
Ostoskori
Vielä toki ehtii muutoksia tehdä, sillä näyttis taitaa olla vielä tovin saatamattomissa?
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 019
Hei taas kaikille!
Olen tuossa lomaillut sähköttömästi tovin ja nyt taas väli kurkkimaan mitä tapahtuu. Ostoskori taitaapi olla sitten tässä:
Ostoskori
Vielä toki ehtii muutoksia tehdä, sillä näyttis taitaa olla vielä tovin saatamattomissa?
Näyttää oikein mainiolta paketilta omaan silmääni, eli tuollakin listauksella pärjää hyvin. Miltäköhän näyttisten osalta näytti tilanne RTX4070 ja Ti mallien osalta niin hintojen kuin saatavuuden suhteen? Nvidia on hyvä vaihtoehto jos tuon saatavuus on heikko.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 851
Viestejä
4 211 236
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom